Azwan Ali Tak Sabar Mahu Raikan Anak Yatim Tahfiz Seremban

Azwan Ali Tak Sabar Mahu Raikan Anak Yatim Tahfiz Seremban

Azwan Ali Tak Sabar Mahu Raikan Anak Yatim Tahfiz Seremban


KUALA LUMPUR, 4 JULAI 2014: Pengacara sensasi Azwan Ali, akui teruja untuk meraikan jemputan istimewanya iaitu anak-anak yatim dari rumah kebajikan Anak YatimTahfiz Asrama Darul Aminan Seremban, pada Majlis Iftar Azwan Ali Bersama Anak Yatim Tahfiz Asrama Darul Aminan Seremban pada 5 Julai ini.

Seramai 40 orang anak yatim yang terdiri 21 orang lelaki dan 19 orang perempuan bakal menghadiri sesi berbuka puasa ini.

Azwan Ali berkata dia sudah lama menanti saat bersama anak-anak yatim itu setelah sekian lama tidak bekerjasama sejak tahun 2007.

“Sebenarnya saya sudah anggap anak-anak yatim di rumah kebajikan itu macam anak angkat saya kerana saya memang sering ke sana bersama dan memberi bantuan kepada mereka. Tapi sudah lama saya tidak mengadakan acara bersama mereka seperti ini, kali terakhir adalah pada 7 tahun lalu.

“Oleh sebab itu saya sangat teruja untuk meraikan mereka lagi sekali dalam majlis iftar yang memberi makna buat saya ini,” katanya kepada murai.com.my

Majlis iftar yang bakal dihadiri oleh 50 orang artis tanah air itu akan diadakan di Restoran N’Dah Mahligai Shah Alam.

Antara 50 orang artis itu adalah Fizz Fairuz, Almy Nadia, Datuk Aznil Hj Nawawi, Datuk Yusof Haslam, Zara Zya, Tasha Shila, Tomok, Rebecca Nur Al – Islam, Ifa Raziah, Umir Aida, Syanie dan ramai lagi.

Selain restoran N’Dah Mahligai, majlis tersebut turut mendapat tajaan lain seperti daripada syarikat pengeluar Kurma dan Air Zam Zam iaitu Awali, produk rempah, Hawani Spice dan banyak lagi.

Comments


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers