Iqram Dinzly: Saya Tak Suruh Soo Wincci Pertahankan Saya

Iqram Dinzly: Saya Tak Suruh Soo Wincci Pertahankan Saya

Iqram Dinzly: Saya Tak Suruh Soo Wincci Pertahankan Saya


KUALA LUMPUR, 2 JUN 2014: Pelakon kontroversi Iqram Dinzly tidak pernah menyuruh Soo Wincci untuk turut serta dalam kemelut yang dihadapi olehnya.

“ Saya tidak pernah suruh dia pertahankan diri saya, malah saya suruh dia berdiam diri dan biar saya hadapinya sendiri,” katanya di temui dalam sidang media di Majlis Pelancaran Saluran Baru Hypptv di Menara KL.

Menurutnya, kesemua mesej di Whatsapp mengenai isu seksualitinya itu hanyalah gurauan kasar dandia tidak menyangka ramai orang terus membuat kesimpulan yang negatif.

“Bagi saya lantaklah apa orang nak cakap, lama-lama isu ini akan senyap juga dan apa yang saya boleh katakan saya masih lelaki yang sejati,” ujarnya kepada Portal Murai.

Murai turut menanyakan soalan adakah beliau pernah terfikir untuk berhenti berlakon disebabkan kontroversi tersebut?

Iqram hanya berpendapat, beliau pernah terfikir untuk berhenti berlakon tetapi disebabkan hal remeh seperti ini, dia berasa tidak wajar untuk dia berbuat demikian.

“ Saya akan teruskan kerjaya saya sebagai pelakon dan sokongan dari peminat adalah kekuatan bagi diri saya," katanya lagi.

Untuk bulan Ramadan akan datang, Iqram akan mula menjalani sesi pengambaran Filem Upin Ipin yang turut dibintangi Awie dan Siti Saleha.


Comments


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers