Azwan Ali Tak Kesah Dikatakan Buat Majlis Iftar Untuk Menunjuk-nunjuk

Azwan Ali Tak Kesah Dikatakan Buat Majlis Iftar Untuk Menunjuk-nunjuk

Azwan Ali Tak Kesah Dikatakan Buat Majlis Iftar Untuk Menunjuk-nunjuk


KUALA LUMPUR, 30 JUN 2014: Pengacara sensasi Azwan Ali akui tidak akan mengambil peduli jika ada pihak atau individu berpendapat majlis berbuka puasanya, Majlis Iftar Azwan Azli & Anak-anak Yatim Tahfiz Asrama Darul Aminan Seremban yang akan diadakan pada 5 Julai ini hanya untuk menunjuk-nunjuk.

“Sebelum buat majlis ini lagi saya sudah fikirkan apa yang orang akan katakan. Namun mengenali Azwan Ali, semua itu tidak memberikan apa-apa kesan kepada saya dan apa yang boleh saya biarkan sahaja apa yang mereka akan katakan.

“Mungkin juga mereka yang mengata saya itu tidak percaya bagaimana saya yang boleh mengadakan majlis sebesar ini dengan hanya menjual nama Azwan Ali sahaja.

“Bukan mudah untuk menjayakan majlis ini, tapi saya harap ianya akan berlangsung dengan sempurna dan jayanya,” katanya kepada murai.com.my

Majlis iftar yang bakal dihadiri oleh 50 orang artis tanah air itu akan diadakan di Restoran N’Dah Mahligai Shah Alam.

Antara 50 orang artis itu adalah Fizz Fairuz, Almy Nadia, Datuk Aznil Hj Nawawi, Datuk Yusof Haslam, Zara Zya, Tasha Shila, Tomok, Rebecca Nur Al – Islam, Ifa Raziah, Umir Aida, Syanie dan ramai lagi.

Selain restoran N’Dah Mahligai, majlis tersebut turut mendapat tajaan lain seperti daripada syarikat pengeluar Kurma dan Air Zam Zam iaitu Awali, produk rempah, Hawani Spice dan banyak lagi.

Comments


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers