Sharifah Shahira Kena Prank Sampai Cedera Di Kepala!

Sharifah Shahira Kena Prank Sampai Cedera Di Kepala!

Sharifah Shahira Kena Prank Sampai Cedera Di Kepala!


KUALA LUMPUR, 21 MEI 2014: Pelakon popular dan sering dikenali dengan telatah kelakarnya, Sharifah Shahira mengalami pendarahan di bahagian belakang kepala akibat terjatuh sewaktu menjayakan sebuah program permainan televisyen.

Jelas pengacara yang lebih mesra disapa Shira, sewaktu kejadian itu dia sedang berlari mahu mengelak sebuah kereta. Tiba-tiba dirinya hilang kawalan dan terus terjatuh.

“Ketika itu waktu Maghrib dan saya baru pulang dari tempat kerja menuju ke kereta. Tiba-tiba saya dikejutkan dengan kelibat seperti hantu keluar dari bonet kereta.

"Saya terkejut dan terus berlari tapi nasib tak baik kerana terlanggar kereta lalu terjatuh terlentang. Saya bukannya takut hantu, tapi saya terkejut sebab kejadian itu berlaku di kawasan sunyi mana tahu kalau-kalau itu adalah orang gila.

“Semasa jatuh tu saya masih sedar lagi. Tapi dalam masa beberapa minit tu saya terus tak ingat apa-apa. Sampai di hospital baru saya dapat ingat sikit-sikit apa yang berlaku sebelum itu.”jelas Shira yang telah mendapat rawatan di hospital KPJ Tawakal kerana mengalami pendarahan berterusan akibat kecederaan tersebut.

Walaubagaimanapun, dia tidak mendapat sebarang jahitan. Sebaliknya doktor hanya membalut luka di kepala serta memberikannya cuti sakit selama lima hari.

“Sekarang pun masih berdarah lagi. Doktor tak jahit luka tu, dia cuma balut saja dan biarkan pendarahan tersebut berhenti sendiri. Saya pun dah jalani pemeriksaan x-ray, dan doktor beritahu setakat ini tiada apa-apa yang serius.

"Cuma kalau pendarahan masih berlaku, doktor suruh saya datang semula ke hospital.”, jelasnya lagi.

Insiden sebegini pertama kali berlaku kepada dirinya dan Shira berkata, dia tidak merancang untuk mengambil apa-apa tindakan terhadap produksi tersebut namun atas nasihat suaminya, Ijoy, dia tidak akan menyertai program seumpama itu.

iskandarX: Patutlah kat US kumpulan HipHop Black Eye Peas belasah crew prank tv nie awal2 masa dorang tengah nak kena prank.

Comments


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers