Aktres Jue Aziz Sorok Perkahwinan Kerana Bimbang Dimanipulasi

Aktres Jue Aziz Sorok Perkahwinan Kerana Bimbang Dimanipulasi

Aktres Jue Aziz Sorok Perkahwinan Kerana Bimbang Dimanipulasi


KL, 22 MEI 2014: Pelakon popular Jue Aziz akhirnya mengaku sudah bernikah dengan pemuzik dari Indonesia, Bayu Pramana Putra pada 9 Mac lalu di Sulawesi, Indonesia.

Menerusi akhbar Harian Metro, Jue Aziz menafikan dia berahsia mengenai perkahwinannya bersama jejaka Sulawesi tersebut sebaliknya mengambil langkah berdiam diri kerana bimbang berita itu dimanupulasikan dan mendatangkan Aib.

“Bukan saya tidak mahu memberikan kenyataan mengenainya tetapi saya kurang percaya sebab pernah terkena. Contohnya macam hal anak angkat saya dulu…Berita diputar belit sehingga mengaibkan saya.

“Lebih mengecewakan apabila berita yang ditulis itu tidak benar dan mereka tidak pernah mendapatkan kenyataan daripada saya.

“Saya belajar dan mengambil iktibar selepas peristiwa itu dan tidak memberi apa-apa kenyataan sewenang-wenangnya berkaitan peribadi saya,” katanya.

Tambah pelakon Hantu Bonceng ini lagi, dia dan suami telah merancang untuk menghasilkan rakaman video pernikahan mereka dan akan dimuatnaik di laman Youtube.

"Rasanya dengan cara itu lebih mudah, saya dan Bayu sendiri akan memberi kenyataan dalam video tersebut dan peminat boleh melihat sendiri majlis pernikahan kami yang dilangsungkan di kampung halaman suami.

Jue dan suami berkenalan di Hard Rock Café Pulau Pinang pada akhir tahun lalu ketika Bayu bercuti di Pulau Mutiara itu.

Bayu telah melamar Jue pada ulang tahun kelahirannya yang ke-31 pada Februari tahun ini dan bernikah di Sulawesi pada Mac.


Comments


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers