Shila Nyanyi Lagu Beyonce - Listen Di I Am A Singer

Shila Nyanyi Lagu Beyonce - Listen Di I Am A Singer

Shila Nyanyi Lagu Beyonce - Listen Di I Am A Singer

Shila Amzah dalam program realiti nyanyian, I Am A Singer terbitan Hunan TV di China pada minggu lalu.

Minta maaflah sebab terlalu sibuk dengan perkara lain, Murai Batu tak sempat nak update kat korang semua. Tapi, yang pastinya Shila Amzah masih lagi kekal berada di I Am A Singer dan terus mara ke episod yang seterusnya iaitu episod 9 yang bakal bersiaran di Hunan TV pada malam ini.

Biarpun ditentang hebat oleh penyanyi Hong Kong, G.EM yang berjaya bangkit semula membawakan lagu Lady Marmalade dan Shila pula dengan lagu Jay Chou iaitu The Longest Movie (sebenarnya tajuk ini bukanlah tajuk rasmi) dalam episod ke-8 pada minggu lepas, namun Shila masih berjaya berada di dalam program realiti ini.

Menariknya di dalam episod ke-9 pada malam ini, Shila Amzah bakal membawakan lagu Listen daripada Beyonce, manakala pesaingnya, G.E.M memilih untuk mempersembahkan lagu Jay Chou.

Mampukah Shila Amzah menewaskan G.E.M pada minggu ini setelah G.E.M berjaya menewaskan Shila Amzah pada minggu lepas dengan kedudukan di tempat kedua dan Shila di tempat ketiga?

Segalanya mungkin dan tidak mustahil kerana pada episod ke-7, Shila berjaya meraih kedudukan di tempat kedua, manakala G.E.M pula terpaksa menerima hakikat apabila meraih kedudukan di tangga keempat.

So, pada semua peminat serta penyokong Shilalas, jangan lupa saksikan persaingan sengit di antara Shila dan G.E.M pada malam ini ya.

Comments

Post a Comment

Follow My Twitter http://twitter.com/iskandarX @iskandarX
Follow My Facebook http://facebook.ocm/iskandarX
Follow My Blog http://feeds.feedburner.com/IskandarxSociety-MakeMoneyOnlineIskandarxStylo
Follow Me on Google ++ https://plus.google.com/u/0/102871867053782912924
Jika Artikel ini Memuaskan Hati Anda, Sila Tulis Review Untuk Kami di: http://www.alexa.com/write/review/iskandarx.com.my

Please Use Proper Words To Comment. Do not put your site or any url link inside comment box please or I will remove the comment.


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers