Harith Iskandar Perli Status Lawak Twitter Zed Zaidi Tentang Mh370

Harith Iskandar Perli Status Lawak Twitter Zed Zaidi Tentang Mh370

Harith Iskandar Perli Status Lawak Twitter Zed Zaidi Tentang Mh370


Sedang pada seluruh rakyat Malaysia terkejut dengan berita kehilangan pesawat Malaysia Airlines (MAS) penerbangan Boeing 777-200 MH370, nama bekas Presiden Seniman, Zed Zaidi tiba-tiba menjadi bualan hangat.

Murai Batu sedar, perkara itu berlaku kerana Zed Zaidi telah membuat lawak serta memperlekehkan insiden tersebut dengan mempersoalkan tentang kebenaran berita itu dan mengaitkannya dengan isu hidangan 'nasi lemak telanjang' dan 'asam pedas' MAS.

Murai Batu lihat, kenyataan tersebut telah menimbulkan kemarahan dan mendapat kecaman daripada pengguna laman sosial termasuk rakan artis serta menyifatkan pelakon itu tidak sensitif dengan insiden yang berlaku.

Antara rakan artis yang menegur statusnya adalah pelawak, Harith Iskandar yang merasakan status yang dinaikan itu adalah kurang bijak.

Namun begitu, kenyataan tersebut telah dipadam tidak lama kemudian malah Zed juga membuat permohonan maaf secara terbuka melalui medium yang sama.

Zed bagaimanpun Murai Batu baca mengakui dia keliru dengan maklumat berkenaan dan tidak berniat untuk memburukkan keadaan serta mendoakan agar semuanya selamat.

Mura Batu rasa kehilangan pesawat MH370 tidak patut dipersendakan kerana ramai ahli keluarga mangsa yang sedang bersedih apabila sehingga kini pesawat itu masih belum ditemui dab dikenalpasti.

Jadi Murai Batu harap kita janganlah sewenang-wenangnya menimbulkan apa -apa spekulasi sendiri sebaliknya berdoa atas keselamatan mereka.

MuraiBatu: Masih menunggu berita rasmi. #PrayForMH370

Comments

Post a Comment

Follow My Twitter http://twitter.com/iskandarX @iskandarX
Follow My Facebook http://facebook.ocm/iskandarX
Follow My Blog http://feeds.feedburner.com/IskandarxSociety-MakeMoneyOnlineIskandarxStylo
Follow Me on Google ++ https://plus.google.com/u/0/102871867053782912924
Jika Artikel ini Memuaskan Hati Anda, Sila Tulis Review Untuk Kami di: http://www.alexa.com/write/review/iskandarx.com.my

Please Use Proper Words To Comment. Do not put your site or any url link inside comment box please or I will remove the comment.


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers