21,000 Likes Laman Facebook Kami Benci Hanez Suraya

21,000 Likes Laman Facebook Kami Benci Hanez Suraya

21,000 Likes Laman Facebook Kami Benci Hanez Suraya

Tak sangka pula bahawa sebahagian penyokong Liyana Manan turut mewujudkan laman facebook, Kami Benci Hanez Suraya.

Menggunakan alamat: https://www.facebook.com/pages/KAMI-BENCI-HANEZ-Suraya, Admin yang telah mewujudkan laman facebook tersebut memberitahu bahawa laman itu tidak ada kena-mengena dengan laman facebook, Kami Sokong Liyana Manan.

Ertinya, ia bukanlah diwujudkan oleh seorang atau sekumpulan Admin yang sama. Lagipun ada kenyataan yang tertera tentang laman tersebut: page ini tidak ade kena mngena dgn kluarga liyana manan. harap maklum. page ini hanya ingin mengajak rakyat malaysia menyahkan artis ****** tersbut. sekian

Sebagaimana laman facebook, Kami Sokong Liyana Manan,laman facebook Kami Benci Hanez Suraya juga turut diwujudkan pada hari yang sama dengan sidang media tergempar Hanez Suraya diadakan.

Malah, gambar profile kedua-dua laman tersebut juga turut menggunakan gambar yang sama iaitu gambar Liyana bersama dengan kenyataannya: Hanez Suraya Rampas Suami Saya.

Dan sejak ia diwujudkan pada Rabu yang lalu, laman Facebook ini telah berjaya mengumpul Likes sebanyak 21,070 setakat ini dan angka itu dijangka bertambah dari masa ke semasa.

MURAIBATU: Selamat Hari Wanita buat semua golongan wanita khususnya di Malaysia.....

Comments

  1. 21k benci ke apa ke, kes mereka masih berjalan, kehidupan kita harus diteruskan...ha ha ha, tapi iolss tau siapa salah sorang yang turut like page ni.... dapat ubah kenyataan ke atau qada' dan qadar ke kalau kita benci sekalipun???

    ReplyDelete

Post a Comment

Follow My Twitter http://twitter.com/iskandarX @iskandarX
Follow My Facebook http://facebook.ocm/iskandarX
Follow My Blog http://feeds.feedburner.com/IskandarxSociety-MakeMoneyOnlineIskandarxStylo
Follow Me on Google ++ https://plus.google.com/u/0/102871867053782912924
Jika Artikel ini Memuaskan Hati Anda, Sila Tulis Review Untuk Kami di: http://www.alexa.com/write/review/iskandarx.com.my

Please Use Proper Words To Comment. Do not put your site or any url link inside comment box please or I will remove the comment.


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers