Konsert hitz.fm meriah

Konsert hitz.fm meriah

Konsert hitz.fm meriah


SAMBUTAN ulang tahun hitz.fm, berlangsung dengan jayanya apabila konsert di Taylor’s University Lakeside Campus, Subang Jaya, pada Sabtu lalu menerima kunjungan ramai peminat.

‘Hitz.fm Birthday Invasion LIVE Concert’ dengan kerjasama Ford Fiesta itu, menampilkan barisan artis popular tempatan dan juga antarabangsa seperti Chester See yang cukup terkenal menerusi Youtube, selain beberapa artis tanah air yang tersohor seperti Mizz Nina, Joe Flizzow, kumpulan Estranged , Pop Shuvit dan ramai lagi.

Acara yang bermula seawal jam 6 petang itu diiringi dengan pelbagai rentak lagu yang menarik khas untuk menghiburkan penonton sementara menunggu persembahan sebenar artis–artis yang terlibat.

Persembahan dimulakan dengan The Biggest Lies dan disertai nyanyian mantap dari kumpulan Estranged.

Suasana dimeriahkan lagi dengan persembahan artis penuh berbakat, James Baum dan penampilan khas watak Minons yang melakukan pelbagai  aksi lucu di atas pentas.

Konsert hitz.fm meriah


Kemunculan They Will Kill Us Al, Joe Flizzow dan Noh menggamatkan lagi pentas nyanyian dengan lagu-lagu hit mereka. Turut menjadi tumpuan penonton, apabila Mizz Nina membuat pengawalan pentas dengan tarian yang sangat mantap.

Tidak terkecuali, satu-satunya artis antarabangsa, Chester See, yang tampil memukau dengan empat lagu cinta, Nice Guy, Who Am I To Stand In Your Way, Where Are You Now dan God Damn Your Beautiful.

Persembahan bertenaga dari Project EAR & Pop Shuvit, Jakeman & Skeletor, juga tidak kurang hebatnya apabila mereka berjaya mendapat tepukan gemuruh dari penonton yang hadir.

Konsert yang berlangsung hampir tiga jam itu turut di serikan oleh penyampai hitz.fm seperti Ean, Jinny Boy, Natalie , Arnold , RD, Ryan dan Denise.


Comments


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers