Bersorak untuk Dato 'Lee Chong Wei!


Ada memang ada kekurangan sokongan untuk Dato 'Lee Chong Wei walaupun bermain badminton Olimpik akhir beribu-ribu kilometer jauhnya dari Malaysia. Terima kasih banyak annndddddddd Samsung beberapa Samsung Angels amat bertuah dijemput kepada pihak melihat pertarungan akhir Dato 'Lee Chong Wei menentang Lin Dan di Bar Dobi, The Curve.



Semua orang di parti pergi ke mood euphoric apabila Dato 'memenangi set pertama. Mereka mengibarkan bendera, dicat muka mereka, muncul konfeti kerana mereka bersorak untuk wira tempatan. Sorakan terus Dato 'tewas di set kedua. Walaupun hilang dalam ketat-berjuang sepadan dengan orang ramai masih menyokong, walaupun mereka menjerit "Malaysia Boleh". Menyebut # ThankyouLeeChongWei telah banjir di seluruh Twitter dan ia bergerak di Malaysia berturut-turut selama 3 hari sehingga dia datang kembali ke Malaysia.



Kami berasa amat bangga bahawa Dato 'Lee Chong Wei membawa pulang pingat perak yang pertama dan beliau telah menunjukkan semangat kesukanan yang cemerlang sepanjang perlawanan yang sukar dan sengit.

Gembar-gembur seluruh keluar parti, Samsung memberikan SATU unit Samsung Galaxy SIII dan DUA unit Beam Galaxy Samsung. Salah satu SAMSUNG MALAIKAT SANGAT SANGAT BERTUAH kami membawa pulang III Galaxy S dengan beliau apabila parti itu berakhir.



Sekali lagi, kami ingin mengucapkan terima kasih Samsung untuk membuang sebuah parti yang menakjubkan untuk semua orang dan menyatukan kita semua bersama-sama untuk menyokong Dato '. Kami percaya bahawa setiap orang mempunyai masa yang hebat bersorak dan menyaksikan saat penting bagi negara kita dalam Olimpik 2012.

Comments


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers