Sambutlah Ulang Tahun Samsung Galaxy Tab 7 Dengan Penuh Gemilang


Celebrate the Samsung Galaxy Tab 7 Anniversary In Style


Baru-baru ini Samsung telah pun merayakan ulang tahun nya untuk Samsung Galaxy Tab yang ke-7 dengan penuh gemilangnya. Korang sempat tak join event tu?

Ia adalah ulang tahun ke satu tahun tablet pertama dari Samsung, Tab Galaxy asal 7, dan untuk merayakan kelahiran tablet utama yang pertama, orang yang mulia di Samsung memberikan sarung kulit percuma untuk Tab Galaxy 7! Selongsong kulit acuan khas untuk sesuai dengan bentuk tipis Tab Galaxy Samsung 7 untuk perlindungan muktamad, pada masa yang sama mengekalkan penampilan anggun baik. Ia memang satu kemestian bagi orang-orang yang tablet masih kekal melekat pada tangan mereka.

Semua yang anda perlu lakukan untuk mendapatkan diri selongsong kulit baru yang lebih cekap, adalah untuk memuat naik gambar diri sendiri dan Tab anda! Ya, anda melihat dengan betul, ia adalah BAHAWA mudah. Tetapi pertama, anda perlu mengikuti beberapa langkah mudah-peasy dan anda mungkin menjadi salah satu daripada 200 peserta bertuah Samsung akan memberi sarung kulit!

Ketua kepada https://www.facebook.com/ #! / Samsungmalaysia untuk memulakan. Jika anda tidak disukai halaman, anda harus sudah!

Selepas kesukaan, klik 'Join Now butang.

Langkah 2: Isikan butiran yang berkaitan anda dan anda adalah satu langkah lebih dekat ke dalam menebus selongsong kulit percuma!

Langkah 3: Ingatlah untuk menjadi kreatif yang mungkin dengan anda menimbulkan. Dengan ketiga-tiga langkah mudah, anda berpeluang untuk menebus satu selongsong jenama baru untuk Tab Galaxy anda 7.

Jadi terburu-buru Samsung Angels, menunjukkan kasih sayang anda Tab anda hari ini dan anda mungkin sobekan diri anda salah seorang daripada mereka sarung kulit didambakan untuk Tab tercinta anda! Ingat hanya terhad kepada 200 peserta bertuah!

Comments


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers