iskandarX Society Review - Samsung Galaxy Tab 2 7.0+ /16GB/WiFi (Grey)



Assalamaulaikum W.B.T, dan salam sejahtera kepada pembaca setia blog iskandarX Society. Kali ini aku review pasal Samsung Galaxy Tab 2 7.0+ /16GB/WiFi (Grey) pulak dah. So bagi yang pengemar barangan dari Samsung, let check it out.











Samsung Galaxy Tab 2 7,0 + / 16GB/WiFi (Grey)


Tab GALAXY 2 (7.0) menawarkan pengguna akses mudah multimedia, main semula dan berkongsi pengalaman dengan Samsung Hub perkhidmatan.


Samsung, AOS Muzik Hub menyediakan kedai muzik penyelesaian penuh dengan akses kepada lebih 17 juta trek. Selain itu, Hub Pembaca menyediakan pengguna dengan akses kepada lebih 2.3 juta e-buku, 3500 majalah dan lebih 2,000 akhbar di 51 bahasa, manakala Hab Permainan serta-merta menghubungkan pengguna kepada tajuk permainan yang terkini. Samsung juga memperkenalkan Hub Video, yang menawarkan lebih 1,000 judul filem untuk pembelian atau sewa, dan menyediakan ulasan, treler dan cadangan untuk pemilihan kandungan mudah menggunakan Tab GALAXY 2 (7.0).


Melengkapi Tab GALAXY 2 (7.0), AOS menawarkan multimedia Samsung, AOS dinaik taraf Touchwiz antara muka pengguna yang menampilkan widget Hab untuk akses satu langkah untuk pengguna, Ao kandungan dalam Hab; peranti juga mengemukakan S Cadangkan, perkhidmatan baru yang menawarkan syor-syor aplikasi yang sesuai kepada pengguna, Ao rasa langsung pada skrin utama.


Tab GALAXY 2 (7.0), AOS pengalaman multimedia yang hebat lagi oleh Samsung, AOS AllShare Main, kandungan-perkhidmatan perkongsian baru tersedia untuk kali pertama pada mana-mana peranti mudah alih Samsung. Main AllShare membolehkan pengguna untuk memainkan atau hidup-menstrim kandungan multimedia mereka pada Tab GALAXY mereka 2 (7.0) daripada PC, peranti pintar Samsung lain serta penyimpanan web pihak ketiga. Pengguna boleh juga mudah memindahkan kandungan ke peranti lain atau terus kepada perkhidmatan web.


Samsung, AOS 1 Android 4.0 (Ice Cream Sandwich) berkuasa tablet menawarkan pelbagai Android OS ciri-ciri yang baru dan lebih baik. Pasaran Android dinaik taraf membolehkan akses kepada lebih daripada 400,000 permohonan yang boleh dinikmati di seluruh telefon atau tablet. Selain itu, antara muka pengguna yang lebih intuitif termasuk keupayaan untuk permohonan sapu-kawalan serta aplikasi milik direka semula galeri untuk berkongsi mudah kandungan. OS baru, AOS prestasi yang jauh lebih pantas dan masa respons merentasi pelbagai aplikasi dipertingkatkan lagi oleh HSPA + 21Mbps atau penyambungan WiFi.


Menyambung sosial tidak pernah menjadi semudah itu dengan Tab GALAXY 2 (7.0), AOS terbina dalam keupayaan komunikasi yang berkuasa. Dengan kemampuan panggilan suara, Tab GALAXY 2 (7.0) boleh digunakan seperti mudah sebagai telefon, pengguna Mengadakan kemudahan yang senang peranti kedua dalam kes mereka tercicir telefon utama mereka.


Ciri-Ciri/Hardware
Android 4,0 (Ice Cream Sandwich) OS
Skrin Multitouch 7-inci (1024 x 600)
Memori Dalaman 16GB, pengembangan microSD hingga 32GB
Wayarles N Wi-Fi (802.11b/g/n), Bluetooth 3,0
1GHz Dual-Core Processor, 1GB RAM


Jika korang teringgin nak membeli dan memiliki Samsung Tab nie klik je link kat bawah nie:


Harga:

Comments


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers