Handbook Super Yang Korang Perlu Miliki Kalau Nak Jadi Seorang Super Affiliate



Korang suka serta minat buat duit dari internet? Platform apa atau medium apa yang korang gunakan untuk dapatkan duit online?


Adakah dari blog? Dari Forum? Dari Social Network? Dari Menulis ebook sendiri? atau Klik-klik dapat duit? heheheehehe.
















Korang kena perlu buat pilihan yang bijak, tentang platform atau kekuatan yang terbaik serta bersesuaian dengan jiwa dan diri korang dan yang paling penting sekali bersesuaian dengan modal yang korang ada.


Disini aku sharekan platform serta medium yang menjadi strength yang juga aku gunakan serta Super-super affiliate yang lain gunakan.


Selain Medium yang dipilih itu diterokai, tool yang korang perlu ada adalah catatan serta jurnal-jurnal atau pun handbook dari Otai-otai Super Affiliate yang pernah dan sehingga kini berjaya dalam bidang affiliate marketing ini.


Benda yang aku perkenalkan ini tidak lain dan tidak bukan ialah The Super Affiliate Handbook yang ditulis oleh Rosalind Gardner, iaitu seorang otai Affiliate yang memperolehi pendapatan affiliate sebanyak USD500,000++ setahun hanya melalui affiliate marketing sahaja.


Korang Harus tahu dab ketahuilah bahawasanya, Affiliate Marketing nie berlandaskan benda advertise dan platform yang cukup mudah serta percuma lagi. PERCUMA??? Betul ke iskandarX? Tak caya? Kenalah beli The Super Affiliate Handbook Oleh Rosalind Gardner ini, dan korang baca dulu.


Buku nie bukan sebarangan buku ok? Basic untuk memulakan affiliate marketing sampai sukses dia cerita habis sampaikan sumber-sumber pendapatan dia pun ada cerita didalamnya.


Kandungan buku ini ialah:


A Step-byStep Plan
SAH vs. Other Training
Regularly Updated(sentiasa update)


Tentang Pengarang.


Rosalind Gardner


Sebagai seorang penulis bebas / blogger / Super Affiliate Marketer 


Kata-kata seorang otai Super Affiliate:


Gaya Hidup Affiliate
Saya dapati bahawa manfaat SEBENAR yang datang dari bekerja di rumah dan mencari nafkah saya dari internet tentang banyak harganya lebih daripada membuat wang yang banyak. Ia mempunyai kebebasan untuk menjalani kehidupan sebagai ANDA memilih.


Bagaimana kehidupan yang baik akan menjadi jika anda ...



  • Boleh meluangkan lebih masa dengan keluarga dan rakan-rakan.
  • Hidup di mana-mana yang ANDA mahu.
  • Buang jam penggera.
  • Pergilah bercuti apabila anda memilih.
  • Mengucapkan selamat tinggal kepada bos dahsyat anda.
  • Tidak pernah memandu untuk bekerja dalam ribut salji.
  • Bermain dan menjalankan lebih.
  • Boleh membina pelan persaraan SEBENAR.
  • Melabur dalam pendidikan anak-anak anda.
  • ... hidup Walau bagaimanapun ANDA memilih untuk hidup.

Faedah bekerja untuk diri sendiri jauh melebihi harapan dan impian saya. Yup, yang adalah gambar saya dan 'mesin impian' saya. Nope, bukan tentang wang, itu mempunyai masa untuk benar-benar menikmati perjalanan.


Bukankah ianya masa untuk menjadikan impian ANDA menjadi suatu kenyataan? Kalau Betul Ingin Menjadikan Impian Itu Suatu Kenyataan Klik Disini.

Comments


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers