CIMB Group buka permohonan untuk biasiswa



KUALA LUMPUR – CIMB Group menawarkan lima Biasiswa Serantau kepada individu cemerlang dari negara anggota ASEAN untuk melanjutkan pengajian sepenuh masa di peringkat lepasan ijazah dalam bidang Genetik dan Pemakanan di pusat pengajian tinggi terkemuka dunia.





Biasiswa ini meliputi semua perbelanjaan akademik, termasuk yuran pendaftaran, tuisyen dan peperiksaan, di samping elaun untuk membeli buku, tambang penerbangan dan sara hidup.


Ketua Sumber Korporat Kumpulan CIMB Group, Hamidah Naziadin berkata, pemberian biasiswa ini tidak mengikat penerimanya untuk bekerja dengan CIMB Group setelah menamatkan pengajian, tetapi dikehendaki menyumbang kepada rantau ASEAN sekurang-kurangnya selama tiga tahun setelah menamatkan pengajian.


"Ini tahun ketiga kami menawarkan biasiswa ini dan kami berpuas hati dengan testimoni penerima sebelum ini tentang bagaimana biasiswa yang diberi memberi kesan terhadap kehidupan mereka dan merangsang mereka untuk berusaha memajukan pencapaian diri serta memberi kebaikan kepada komuniti ASEAN secara keseluruhannya,” kata beliau dalam kenyataan di sini, hari ini.


Mereka yang berminat memohon biasiswa ini boleh memuat turun borang permohonan daripada laman web CIMB Group www.cimb.com. Borang yang siap diisi perlu dihantar melalui e-mel ke alamat regionalscholarship@cimb.com sebelum 8 Julai. – BERNAMA


Memang patut lah korang buka permohonan nie, bukan semua pelajar tu berasal adri golongan yang berada(kaya-kaya) apa salah tolong-menolong korang pun asalnya dari Bank Bumiputera yang berjuang untuk Bumiputra jangan lupa.

Comments


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers