Syarikat-Syarikat makanan Fastfood diseluruh dunia yang dikuasai oleh Ahli Jemaah Dajjal

Syarikat-Syarikat makanan Fastfood diseluruh dunia yang dikuasai oleh Ahli Jemaah Dajjal ini sanggup melabur berbillion untuk Iklan agar dapat memenuhi cita cita mereka.

Yyang sebenarnya bukan untuk mendapatkan keuntungan sahaja tetapi adalah untuk menguasai Sistem pemakanan kita diseluruh dunia agar dapat menghapuskan kesihatan kita dengan secara Halus dan perlahan-lahan..

Tahukah anda jagung dan kacang soya telah diubah suai dengan sains sejak tahun 1993.Kajian ini dipggil Genetically-Modifieed.Dua makanan ini telah disuntik dengan virus dan bakteria supaya manusia mudah mendapat penyakit.

99 peratus makanan yang kita beli dipasaraya mempunyai sumber dari jagung atau soya yang telah diubah mengikut kaedah saintifik..dan kajian-kajian yang dilakukan oleh pengkaji bebas membuktikan bahawa ia sangat memudaratkan dan adalah penyebab penyakit seperti kanser ,kerosakkan hati dan hempedu,kelembapan otak,kerosakan ginjal,penuaan dan juga kemandulan…

Tetapi barangan buatan Malaysia masih terbaik dari sebarang ancaman dan virus.Jagung yang ditanam oleh petani dan peladang dinegara kita masih dibawah pemantauan.Jadi sama2 kita cuba beli barangan semulajadi.

Syarikat-Syarikat makanan Fastfood diseluruh dunia yang dikuasai oleh Ahli Jemaah Dajjal

Comments


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers