Siapakah profesor Phil Jones??

Siapakah profesor Phil Jones?? Dia merupakan seorang climatologist di University of East Anglia, di mana dia bekerja sebagai Profesor di Sekolah Sains Alam Sekitar..

Dia juga merupakan seorang yang dilantik oleh United Nation sebagai ketua panel kajian Pemanasan Global sedunia dan segala kajiannya sahaja yang diambil sebagai bukti oleh United Nation dan diberi kepada media untuk menjalankan propaganda dan brainwash terhadap penduduk dunia agar mempercayai pemanasan Global sedang berlaku..

Seorang pengarang British,penasihat dasar dan keturunan Peer Christopher Monckton telah melabelkan para saintis yang terlibat dalam penipuan ini sebagai jurujual ular-minyak,penyamun dan penjenayah yang telah mempergunakan wang kerajaan Britain dan Wang cukai rakyat Amerika..

Kenapa kita Masyarakat dunia perlu ditipu dan ditakutkan mengenai Pemanasan Global??

Hanya dengan cara penipuan sahaja Ahli jemaah Dajjal ini dapat mengaut keuntungan dan kuasa..Penipuan yang terancang ini dapat menakutkan masyarakat dunia untuk menyerahkan segala permasalahan dunia kepada mereka..

Dan apabila masyarakat dunia ditakutkan dengan alasan pemanasan global dapat mencairkan ais dikutub utara sehingga akan menenggelamkan sebahagian Eropah pada tahun 2030..Tindakan dunia adalah menerima apa sahaja penyelesaian yang akan di bawa oleh ahli Jemaah Dajjal..

Dan apa yang ingin dilakukan oleh Jemaah Dajjal ini adalah untuk mengenakan Cukai Karbon kepada Masyarakat dunia melalui United Nation..Dan ini adalah cara yang paling efektif untuk menipu dunia..kerana takut sehingga tidak dapat berfikir secara Rasional..Saya akan menunjukkan siapakah dalang yang digunakan oleh Ahli Jemaah Dajjal untuk melaksanakan Propaganda Ini..Gambarnya dibawah..

Siapakah profesor Phil Jones??

Comments


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers