Jemaah Dajjal sedang memujuk Iran

Tahukah anda dalam beberapa minggu ini Jemaah Dajjal sedang memujuk Iran supaya menyerang Arab Saudi.

Pihak barat berusaha untuk memujuk Iran agar melancarkan serangan ke atas Arab Saudi dengan berjanji yang Mekah dan Madinah akan jatuh ke tangan pemerintahan Syiah.

Tawaran ini amat sukar ditolak kerana ianya dapat membantu kemunculan Imam Mahdi Palsu dan seterusnya pengiktirafan Imam Mahdi yang akan dipilih dan dipersiapkan oleh Zionis.

Mengikut pendapat saya Iran akan melancarkan perang Biologi seperti mana pesanan Nabi Saw dlm satu hadis "Satu wabak yang menimpa kamu (Arab) sebagaimana wabak itu menimpa biri-biri"

Maka dengan ini kita sebagai umat Islam diseluruh dunia hendak lah berwaspada dan jangan terperangkap didalam rancangan Ahli Jemaah Dajjal untuk memecahbelahkan kita sesama Umat Islam.Mereka sdg meniupkan perbezaan Mazhab supaya kita lupa tentang rancangan mereka.
Igtlah pesanan Nabi Saw:-

"Akan terjadi satu bencana yang akan menghapuskan orang-orang Arab yang mana mereka yang terbunuh dan yang membunuh kedua-duanya berada dalam api neraka. Pada masa itu lidah akan menjadi lebih tajam daripada pedang."
Musnad Ahmad

Jemaah Dajjal sedang memujuk Iran

Comments


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers