ROTHSCHILD BERHUBUNG DGN IBLIS/JIN/DAJJAL MELALUI SATANIC RITUAL

ROTHSCHILD BERHUBUNG DGN IBLIS/JIN/DAJJAL MELALUI SATANIC RITUAL

ROTHSCHILD BERHUBUNG DGN IBLIS/JIN/DAJJAL MELALUI SATANIC RITUAL 

Mungkin ada yang tertanya-tanya ,"siapakah Rothschild?". Rothschild mungkin tidak penting bagi anda, namun bagi dunia global Rothschild adalah keluarga terkaya yang penting samada dari segi sejarah atau masa depan dunia.

Ini kerana, keluarga Rothschild adalah keturunan yang bertanggung jawab ke atas semua masalah dunia sehingga ke hari ini. Ringkasnya semua revolusi dan perang-perang yang berlaku di seluruh dunia 90 peratusnya berpunca dari percaturan ahli-ahli keluarga Rothschild & Rockefeller.

(Gambar) Jacob Rothschild 

Rothschild adalah keluarga yang sentiasa dielakkan untuk diletakkan di dalam buku sejarah malah berperanan sebagai pencipta dan pengawal sejarah. Mereka juga mengawal pergerakan media dan politik dunia.

Rothschild adalah keturunan penyembah syaitan yang berhubungan dan meminta bantuan dari Dajjal melalui satanic ritual untuk menguasai dunia. Mereka tunduk dan melaksanakan setiap arahan dari Dajjal kearah pembentukan New World Order.

Al-Quran:Surah Al-Baqarah:102 : 

" dan mereka mengikuti apa yang telah dibacakan oleh syaitan-syaitan di zaman kerajaan Nabi Sulaiman. Dan bukanlah Nabi Sulaiman itu kafir tetapi syaitan-syaitan itulah yang kafir. Mereka mengajarkan sihir kepada manusia dan apa yang diturunkan kepada dua malaikat Harut Marut di Negeri babil (Babylon), sedang mereka berdua tidak mengajar seorang pun melainkan setelah mereka menasihatinya dengan berkata“
Sesungguhnya kami ini hanyalah cubaan (untuk menguji imanmu), oleh itu janganlah engkau menjadi kafir (dengan mempelajarinya)”. Dalam pada itu ada juga orang mempelajari dari mereka berdua… Dan demi sesungguhnya mereka (kaum Yahudi itu) telahpun mengetahui bahawa sesiapa yang memilih ilmu sihir itu tidaklah lagi mendapat bahagian yang baik di akhirat…”

===========================================================================================================================================

SIHIR DARI KITAB KABBALAH YAHUDI

PENCERAHAN seterusnya berkenaan dengan bagaimana keluarga Rothschild menjadi Duta kepada IBLIS.

Semuanya bermula dari Mayer Amschel Baur (Rothschild) yang berada di Jerman pada 1760, Mayer Amschel Baur telah melakukan perjanjian bersama Iblis untuk menjadi duta beliau dan memastikan keturunanya melaksanakan setiap rancangan Iblis dalam menguasai manusia. Mayer Amschel Baur seperti yang diketahui adalah seorang penganut Yahudi Talmud dan mempunyai kepakaran didalam bidang sihir dan magik yang dipelajarinya dari kitab Kabala Yahudi..

Dari Kitab Kabbalah itu Mayer Amschel Baur telah mempelajari cara untuk berhubung dengan Iblis dan dengan itu Dia telah berjaya berhubung Iblis dan melakukan perjanjian untuk melaksanakan tugasan serta rancangannya..Sebenarnya keluarga Rothschild adalah penyembah Iblis tetapi dengan segala tipu daya mereka telah mengaburi mata masyarakat dunia dengan melakonkan watak sebagai penganut Yahudi. Ini semua adalah tipu daya mereka agar dapat berlindung dibelakang agama Yahudi dan dapat mengunakan identitinya dalam menguasai Negara Haram Israel..

"Lucifer is very much alive, He is our god, and we are His chosen people." -Mayer Amschel Rothschild,banker 33° Scottish rite Mason n founding father of the illuminati''

Kesemua Keturunan Rothschild memainkan peranan yang penting dalam melaksanakan rancangan Iblis di akhir zaman ini dan mereka merupakan ketua-ketua Rahib bagi agama Syaitan (illuminati) yang mendahului didalam ritual penyembahan terhadap tuhan mereka iaitu Iblis laknatullah..
Maka dengan ini Iblis dan hulu balangnya membantu keluarga Rothschild untuk menjadi keluarga yang paling kaya,berkuasa dan terpengaruh didunia agar dapat melaksanakan tugasan Iblis dengan lebih efisyen.

Pada tahun 1770 Mayer Amschel Rothschild telah melaksanakan rancangan untuk menubuhkan satu kumpulan rahsia yang dinamakan sebagai illuminati dan telah melantik serta memberi kepercayaan kepada beberapa keluarga Yahudi (penyembah Syaitan) untuk melaksanakan rancangan New World Order atau lebih tepat lagi satu Order Secular yang membawa manusia jauh daripada keimanan dan ketaqwaan terhadap pencipta kita iaitu ALLAH SWT, kerana itu adalah hasrat Iblis dari awal penciptaan manusia lagi. Kita dapat lihat pada hari ini bagaimana manusia telah hilang pedoman,mengabaikan fitrah kehidupan dan keimanan mereka.

"Iblis menjawab: “Kerena Engkau telah menghukum aku tersesat, saya benar-benar akan menghalang mereka daripada mengikut jalan Engkau yang lurus.”kemudian saya akan mendatangi mereka dari muka dan dari belakang mereka, dari kanan dan dari kiri mereka. Dan Engkau tidak akan mendapati kebanyakan mereka bersyukur (taat)..(Al-A'raf: 16-17)

============================================================================================================================================

SIAPAKAH ROTHSCHILD?? 

Keluarga Rothschild adalah Raja Di Jerman, Amerika Syarikat, Israel dan Eropah, yang menjadi duta kepada Iblis dan telah merancang segala rancangan besar untuk kewujudan negara haram Israel bagi pemerintahan Al Masih Ad-Dajjal.

Nama Keluarga Rothschild telah ditubuhkan pada tahun 1776 di Frankfurt, Jerman Oleh Mayer Amschel Bauer - (lahir pada 1743 di Frankfurt, Jerman).
Mayer Amschel Bapa kepada lima anak lelaki dimana mereka telah mewujudkan rangkaian Perbankan saudagar Yang Paling Berjaya di England. (Nathan), Perancis (James), Austria (Salomon), Jerman) (Amschel) dan Itali (Carl).

Bermula sebagai peniaga syiling dan peminjam wang, Mayer dengan cepat membina sebuah empayar Perbankan saudagar swasta yang menjadi pIlihan bukan sahaja kepada putera Jerman iaitu Putera William, tetapi juga menjadi pembiaya pIlihan bagi kuasa-kuasa besar di Eropah ...

Nama Rothschild terbentuk daripada istilah red-shield (perisai merah) iaitu simbol hexagram berwarna merah yang menjadi simbol sihir Kabbalah (agama mistisism yang menjadi amalan warisan Yahudi sesat) dan kerap digunakan dalam ritual Kabbalah sekitar kurun ke-17. Ia bermula apabila perbuatan Mayer Armschel Bauer yang suka menggantung hexagram merah di dinding rumah dilihat oleh Mayer Amschel Bauer, lalu Bauer menamakan hexagram merah itu sebagai red-scheild. Sejak itu keluarga Bauer dikenali sebagai Redscheild lalu menjadi Rothschild sebaik berhijrah ke England dan Amerika.

Keluarga Rothschild pada hari ini mempunyai Aset kekayaan bernilai Trillion Dollar Amerika kerana itu nama keluarga mereka tiidak pernah keluar didalam Majalah Forbes sebagai Billionaire dunia ini kerana Rothschild adalah Trillionaire dan bukan Billionaire..dengan harta kekayaan ini, Keluarga Rothschild telah merancang kesemua peperangan semenjak kurun ke 17 sehinggalah ke hari ini ..

1811: Piagam perjanjian Rotschild Bank of the United States telah tamat tempoh dan Kongres mengundi untuk tidak memperbaharui piagam tersebut. Nathan Mayer Rotschild tidak berganjak dan menyatakan:

“Sama ada permohonan memperbaharui piagam perjanjian tersebut diluluskan, atau Amerika Syarikat akan menyaksikan diri mereka terlibat dengan peperangan yang amat dahsyat’.

Walau bagaimanapun, pihak Amerika Syarikat tetap tidak meluluskan permohonan tersebut dan ini menyebabkan Nathan Mayer Rotschild mengeluarkan satu lagi kenyataan berbaur ugutan:

“Amerika yang kurang ajar harus diajar. Bawa mereka kembali ke era penjajahan”.

1812: Dengan sokongan kewangan Rotschild, dan atas arahan Nathan Mayer Rotschild, British mengisytiharkan perang ke atas Amerika Syarikat. Rancangan Rothschild adalah untuk menyebabkan Amerika Syarikat berada di dalam bebanan hutang yang tinggi di dalam peperangan ini. Yang mana pada akhirnya, mereka (AS) terpaksa menyerah kalah kepada Rothschild dan piagam perjanjian Rothschild bagi memperoleh pegangan penuh terhadap First Bank of the United States terpaksa diperbaharui.

Keluarga Rothschild bekerjasama membekalkan emas kepada pihak yang berperang dalam perang Wellington (melalui Nathan di England) dan tentera Napoleon (melalui Jacob di Perancis) dan mereka memulakan polisi memberi dana kepada kedua-dua belah pihak yang berperang.

Keluarga Rothschild juga menggunakan Bank of England yang mereka kawal untuk menggantikan kaedah mengangkut emas dari sebuah negara ke sebuah negara yang lain kepada penggunaan sistem debit dan kredit kertas, iaitu sistem bank yang digunakan pada hari ini dengan menggunakan kesemua lima bank mereka yang berada di Eropah.

Manusia terkaya di dunia sebenarnya ialah Rothschild, kekayaan melebihi megatrillion tetapi fakta kekayaan disembunyikan media antarabangsa.

Rothschild punca sebenar tercetusnya revolusi Eropah, Asia, Perang Dunia Pertama, Kedua dan semua konflik perang pada hari ini.

Presiden Amerika, Israel dan negara-negara Eropah lain hanya mengikut arahan Rothschild.

Keluarga Diraja Saudi adalah keturunan Yahudi dan dipilih sendiri oleh Rothschild.

Rothschild penaja utama organisasi penyembahan syaitan terbesar di dunia iaitu Illuminati.

==================================================================================================================================================================================================================

ROTHSCHILD MENUBUHKAN NEGARA DAJJAL (ISRAEL)...............

Seorang penulis, Alice Bailey melalui bukunya A Treatise On White Magic mukasurat 412 menjelaskan hierarki Satanism Illuminati yang wujud sejak zaman tamadun Babilon digerakkan menerusi sumber kewangan daripada ‘the hidden financial group’ yang menguasai semua kegiatan ekonomi dan perdagangan dunia bermula abad ke-16.Bailey juga merekodkan bahawa pada 1836, seorang Yahudi bernama Zevi Hirsch Kalischer menemui keluarga Rothschild bagi merangka plan penguasaan ekonomi Eropah dan dunia menerusi agenda besar.

Malah, Zevi juga bersama Rothschild merangka satu plan terancang perlu dibuat bagi menubuhkan sebuah negara Yahudi Israel berpaksikan ideologi Yahudi Babilon dan Zionis.

Apabila idea itu mula disebarkan secara sulit kepada orang Yahudi sekitar Eropah, golongan Yahudi Ultra-Ortodox bagaimanapun bangkit menentang dasar Zionis yang dibawa Zevi dan Rothschild. Idea penubuhan negara Israel ditentang oleh golongan ortodox kerana tiada istilah tanah yang dijanjikan dalam ajaran ortodox.
Penentangan golongan ortodox inilah yang membawa kepada peristiwa holocaust oleh tentera Nazi terhadap Yahudi Ortodox. Golongan ini dibunuh disebabkan tidak menyokong gagasan penubuhan negara Israel, dan juga dibunuh kerana golongan ini cuba memberitahu dunia mengenai agenda jahat Zionis.

Pada 1891, sumber Freemason merekodkan Charles T.Russel (salah seorang keturunan Illuminati) yang berada di Palestin mengirim surat kepada Lord Rothschild di mana isi kandungan surat itu ialah mengenai strategi untuk membuka tanah Yahudi di wilayah Palestin dan mengambil alih secara teratur setiap wilayah bermula Sungai Nil di Mesir hingga Sungai Tigris di Iraq. Malah surat itu juga menggariskan beberapa strategi kewangan dan sumber dana untuk menjadikan rancangan negara Israel sebagai satu realiti. Juga, merancang membentuk ideologi anti-agama dan New World Order menerusi komunisme.

Keturunan Rothschild yang merupakan tycoon besar dalam perniagaan dan perdagangan di Jerman menjadi penyumbang dana terbesar dalam setiap agenda sulit Yahudi sejak abad ke-16. Malah, keturunan ini yang mempunyai pertalian darah dengan keturunan Hitler pada abad ke-20 juga menjadi penyumbang dana terbesar kepada Nazi, Amerika, Jepun, Britain dan Eropah dalam menjayakan agenda Perang Dunia Kedua yang berakhir dengan penubuhan negara Israel dan United Nations (Pertubuhan Bangsa Bersatu/PBB).

Penulisan sejarah hari ini sebenarnya ditulis oleh golongan orientalis dan evangelis yang pro-Mason dan pro-Yahudi di Eropah dan Amerika.
Penulisan sejarah oleh golongan ini juga banyak menyembunyikan fakta, teknik penulisannya boleh dikatakan sama seperti teknik penulisan Bible yang mempunyai banyak versi dan percanggahan antara setiap satu.

Sejarah yang diajar di sekolah dan dibaca melalui buku-buku tulisan Barat adalah pembohongan. Sejarah yang mereka tulis supaya kita baca adalah supaya mereka dapat menguasai pemikiran kita (mind control) dan supaya kita berfikir seperti mereka mahu kita berfikir.

Mereka telah menetapkan perkara-perkara sejarah yang ‘harus kita percaya’ mengikut apa yang mereka mahu. Mereka mahu kita percaya bahawa Perang Dunia Kedua adalah untuk menamatkan keganasan Hitler terhadap Yahudi dan untuk mewujudkan dunia yang lebih aman di bawah kekuasaan mereka.

Namun di sudut tersembunyi, mereka jugalah yang menjayakan penubuhan Israel selepas Perang Dunia Kedua. Dan, mereka mahu kita berfikir dan percaya bahawa Perang Dunia Pertama pula tercetus kerana untuk mewujudkan dunia lebih aman.

Namun dari satu sisi lain, ia adalah untuk menamatkan kerajaan Islam Turki Uthmaniyah yang dilibatkan sama dalam Perang Dunia Pertama. Keturunan Rothschild jugalah yang menyediakan dana untuk menjayakan Revolusi Perancis, Perang Teluk, gerakan komunis di Asia dan banyak lagi peristiwa dunia yang melibatkan peperangan dan kesengsaraan umat Islam.

Keturunan Rothschild berperanan sebagai pengawal yang mengawal pergerakan media, bank dan kerajaan, tetapi tidak memiliki firma media, bank atau menduduki kerusi kerajaan.

Simbol Star of David pertama sekali digunakan keturunan Rothschild bagi mewakili simbol enam pintu dunia syaitan berbentuk tiga segi (enam piramid di permukaan segi enam) bagi tujuan pemujaan. Sejak Zaman Gelap Eropah, simbol bintang berbucu enam (hexagram) dan bintang berbucu lima (pentagram) kerap digunakan oleh pengamal sihir Eropah, juga digunakan ahli sihir Kabbalah, juga Druids, juga Witches dan juga Satanis dan juga sejak zaman Arab Jahiliah.

Maka pada tahun 1822, simbol pentagram dan hexagram dijadikan simbol untuk mewakili pergerakan Satanis disebabkan simbol itu telah sebati dengan pintu dunia syaitan disebabkan digunakan sebagai medium sihir sejak zaman berzaman, ia tetap mampu menjadi elemen sihir walaupun diterbalikkan.

==================================================================================================================================================================================================================

PEPERANGAN PEPERANGAN YANG TELAH DIBIAYAI KELUARGA ROTHSCHILD

1.Revolusi Perancis Pada Tahun 1789 Telah dibiayai Oleh Keluarga Rothchild melalui agen-agen mereka di Dalam Pemerintahan Freemason di Perancis..revolusi ini dilakukan adalah semata-mata untuk menghapuskan pengaruh Gereja Katolik dan monarki Raja Louis XVI yang menjadi duri kepada pemerintahan Freemason Eropah dan meletakkan Boneka mereka didalam Gereja Katolik..akhirnya perancis diisytiharkan menjadi Sebuah Republik Pada September 1792 selepas Raja Louis XVI dihukum bunuh Oleh Ahli jemaah Dajjal Atas Arahan Keluarga Rothschild.

2.Peperangan Antara Duke of Wellington dan Napoleon 'Bonaparte Pada Tahun 1815 juga telah dibiayai oleh Keluarga Rothschild dan kali ini Keluarga Rothschild membiayai kedua belah pihak Melalui James di Perancis (Napoleon) dan Nathan di England (Duke Of Wellington) agar peperangan ini dapat mengukuhkan cengkaman Keluarga Rothschild terhadap dua buah negara ini..

3.Revolusi Amerika adalah satu pergolakan politik yang berlaku antara 1765 dan 1783 di Mana Tiga Belas Koloni di Amerika telah berpecah dari Empayar British dan membentuk Sebuah Negara bebas iaitu Amerika Syarikat..dan seperti biasa Keluarga Rothschild yang telah membiayai revolusi ini..dengan menciptanya Amerika Syarikat, Keluarga Rothschild telah berjaya menguasai Amerika Dengan sepenuhnya..kejayaan Yang terpenting bagi Sejarah Keluarga Rothschild ..

4.Pada Tahun 1917 Keluarga Rothschild menjadi dalang utama di sebalik pembiayaan Revolusi Bolshevik. Tindakan ini akan berjaya meletakan komunisme sebagai gerakan utama dunia yg bermula di Russia..dan rancangan ini juga adalah untuk menghapuskan monarki T'sar Yang Menjadi musuh utama kepada penguasaan Keluarga Rothschild terhadap negara Rusia ..

5.Perang dunia yg pertama adalah Perang Global yg telah berpusat di Eropah bermula Pada tahun 1914 dan berlangsung sehingga tahun 1918..dan Keluarga Rothschild telah menggunakan kekayaannya dari Lombong Lombong Berlian dari Afrika Untuk Melaksanakan Perang Dunia yg Pertama
Perang ini sebenarnya dilaksanakan agar dapat memerangkap dan menumbangkan Empayar Uthmaniyyah.

6.Perang Dunia kedua telah dilaksanakan Pada Tahun 1939 sehingga tahun 1945 dan telah meragut hampir 90 JUTA nyawa dan kemusnahan teruk yang terjadi di Eropah.. Perang ini direncanakan supaya Keluarga Rothschild dapat mencipta Sebuah Negara Yahudi di Palestin Dengan Alasan Kaum Yahudi di Eropah Sedang ditindas dan dizalimi Oleh Hitler dari Jerman Yang kononnya Telah membunuh 6 juta Yahudi didalam Kem Kem tahanan..Holocaust ini hanyalah Satu PENIPUAN MEGA Yahudi Untuk mendapat Simpati dari Masyarakat dunia..Selepas Perang Dunia kedua banyak Lagi Perang Perang Kecil Telah berlaku dan Keluarga Rothschild adalah dalang peperangan ini..

7.Pada Tahun 2001 dunia dikejutkan dengan Serangan pengganas terhadap Pusat Dagangan Dunia(WTC) di New York.. dan Serangan ini Telah menyebabkan Umat Islam difitnah Sebagai penganas dan dalang Serangan tersebut..tetapi Pada hakikatnya dalang sebenar Yang menyerang WTC New York adalah agen perisikan Mossad dan CIA Yang dibiayai Oleh Keluarga Rothschild..Rancangan ini dilakukan agar imej Umat Islam dan Agama Islam dapat diburukkan Dengan sepenuhnya Oleh Ahli Jemaah Dajjal di Mata dunia.. dan dari kejadian ini keseluruhan Negara Yang dikuasai Oleh Jemaah Dajjal Telah melancarkan Perang Terhadap Negara islam dimana Afghanistan dan Iraq Telah Menjadi kambing hitam nafsu Ahli Jemaah Dajjal ini..sehingga Kini Perang ini Masih berlangsung Untuk menghancurkan Negara Afghanistan dan Iraq secara sistematik ..

Keluarga Rothschild juga mempunyai ramai Agen-agen Untuk melaksanakan Rancangan Untuk Mereka, Supaya Keluarga Rothschild dapat berada dibelakang tabir.

=================================================================================================================================================================================================================

SIAPAKAH DAVID ROCKEFELLER

Rockefeller telah dilantik oleh Rothschild Untuk Menjadi agennya di Amerika Syarikat agar dapat menguasai Amerika dari belakang tabir..keluaraga Rockefeller mempunyai pelbagai perniagaan dan juga aktif dalam bidang politik..

Bank Keluarga Rockefeller Menguasai 25% daripada semua aset 50 bank Perdagangan terbesar di Amerika dan 30% daripada semua Aset daripada 50 Syarikat Insurans Terbesar dunia. David Rockerfeller merupakan salah seorang pengasas kepada Federal Reserve Bank di Amerika..dia juga merupakan salah seorang arkitek kepada New World Order yang akan dilaksanakan tidak lama lagi.

David juga merupakan seorang penyangak yang suka memporak perandakan sesebuah negara dengan memperalatkan parti politik negara tersebut dengan wang yang dimilikinya.

Negara dunia mengikut telunjuk PBB, manakala PBB mengikut Amerika, Amerika ditadbir oleh Obama, Israel ditadbir oleh Benjamin Netanyahu, manakala Obama dan Netanyahu tunduk kepada arahan Jacob Rothschild dan David Rockefeller.
Kemudian Jacob & David menurut arahan siapa? sudah tentu tuhan mereka, Dajjal.

Syarikat yang paling utama yg menjadii Senjata bagi keluarga Rothschild adalah Bank for International Settlements (BIS). Tujuan Utama BIS adalah untuk membimbing dan mengarahkan sistem kewangan global kepada semua bank bank pusat Disetiap Negara..dan Pertubuhan Yang Menjadi Alat Untuk melaksanakan agenda BIS adalah Federal Reserve Bank of Ameica, IMF dan Bank Dunia.. Keluarga Rothschild mempunyai bank di Setiap Negara kecuali Iran, Korea Utara dan Cuba, agar dapat memantau perkembangan ekonomi disetiap Negara.

Syarikat minyak yang terbesar dunia adalah milik Rothschild & Rockefeller, seperti Syarikat Royal Dutch Shell, BP dan Exxon Mobil... Keluarga Rothschild Memegang Saham Terbesar di hampir setiap syarikat utama dunia seperti Monsanto, General Motors, IBM, Intel Corp, Coca Cola, Unilever, Syarikat media Reuters dan Associated Press ..Associated Press adalah media paling berpengaruh didunia kerana syarikat ini memilih dan menentukan berita apa yang masyarakat dunia perlu ketahui ..

=================================================================================================================================================================================================================

FEDERAL RESERVE BANK & PENIPUAN WANG KERTAS

Rothschild telah mengawal Amerika di bawah Federal Reserve (FR). Siapa yang mengawal kewangan adalah mengawal dunia. Institusi ini sangat penting bagi golongan Illuminati ini bagi mengawal ekonomi dunia. Siapakah pemilik FR ini. FR dimiliki oleh syarikat persendirian yang terdiri dari Bank-Bank persendirian. Tentulah dimiliki oleh keluarga Rothschild, Rockefeller, Bush dan lain-lain. Yang paling penting untuk diketahui ialah FR tidak dikawal oleh perundangan Negara Amerika.

Mereka bebas membuat perundangan sendiri. FR juga membiayai setiap peperangan dengan memberi pinjaman kepada kerajaan Amerika dengan mengenakan Interest.Pinjaman ini akan dibayar oleh rakyat-rakyat Amerika sampai bila-bila.

FR ini juga berperanan mencetak duit dollar. Sejarah duit dollar pula sebelum tahun 1970 adalah bersandarkan nilai emas. Boleh dilihat pada nilai duit dollar tersebut ditulis Tender by Gold.

Walaubagaimanapun pada tahun 1971, duit dollar tidak lagi bersandarkan kepada emas & WANG BOLEH DICETAK sewenang-wenangnya. Boleh dilihat pada duit dollar sekarang iaitu tertera perkataan Tender by Debt. Maksudnya boleh dituntut dengan hutang atau bersandarkan hutang.

Dari dahulu lagi, Emas adalah dianggap matawang seluruh dunia kerana jumlahnya adalah sedikit & nilainya adalah terjaga sepanjang zaman & sistem ini telah diubah kepada fiat(wang kertas) yang menyebabkan inflasi.

Kita sudah terbiasa dengan sistem ini sekian lama. Lihat sahaja nilai dollar pada tahun 1971 bersandarkan emas ialah sekitar 30 dollar bagi 1 ounces emas. pada 3 Disember 2009 mencecah sekitar 1200 dollar bagi 1 ounces. Betapa liciknya mereka mencetak sewenang-wenangnya duit dollar bagi meruntuhkan ekonomi dunia.

Yang menjadi mangsa adalah kita yang menggunakan duit dollar sebagai matawang untuk eksport & import.

Mereka mencetak wang kertas dollar dengan banyak. Amerika sedang mengalami krisis ekonomi dan mempunyai hutang trillion dollar yg perlu dibayar kepada Rothschild yg membiayai peperangan War On Terror.

==================================================================================================================================================================================================================

BAGAIMANA ROTHSCHILD MENCIPTA RIBA

Fractional Reserve System (FRS) ciptaan Rothschild adalah sistem dimana bank di seluruh dunia mencipta duit. Duit kita bukan lagi disandarkan dengan 'simpanan emas - gold standard' bermula dari tahun 1971 lagi (Bretton Woods), duit kita hari ini tak kira lah duit fizikal atau duit elektronik tidak disandarkan dengan apa-apa lagi.

Ianya di panggil duit fiat - duit yang dihasilkan atas persetujuan kuasa-kuasa tertentu.

Semakin banyak duit dicipta, semakin jatuh nilai duit tersebut. Semakin jatuh nilai duit berkadaran langsung dengan peningkatan inflasi. Semakin tinggi inflasi, semakin tinggi harga barang dan service dan ini menyebabkan kita makin miskin dan miskin.

Secara dasarnya kita kena tahu dari mana duit dicipta dan kita harus bersama hapuskan sistem ini. Apa yang nak diterangkan ini, tidak diajar disekolah dan di universiti, bahkan orang-orang besar bank pon kebanyakkan tak tahu sistem ini. Mereka ibarat kerbau dicucuk hidung. Sebab tu orang bank banyak tipu awak semua, sebab dia pon hidup ditipu.

============================================================================================================================================

Awak imagine di Malaysia ini ada satu bank sahaja untuk memudahkan penyampaian. Dan bank tersebut kita gambarkan seperti di gambar diatas. Ikut turutan nombor yang disediakan;

(1). Carl ada RM1000 hasil berniaga dan simpan duit tersebut ke dalam bank dan dalam buku akaun dia tertulis Carl dah deposit RM1000 ke dalam bank. Melalui sistem FRS, bank akan simpan 10% (RM100) duit Carl di dalam reserve bank dan 90% (RM900) lagi bank akan memberi loan kepada orang yang memerlukan.

(2), (3) & (4). Belle membuat personal loan dari bank sebanyak RM900. Duit yang Belle pinjam itu terus bank masukkan ke dalam akaun Belle secara elektronik dan dalam buku akaun dia tertulis Belle mempunyai deposit sebanyak RM900. Melalui sistem FRS, bank akan simpan 10% (RM90) duit Belle di dalam reserve bank dan 90% (RM810) lagi bank akan memberi loan kepada orang yang memerlukan.

(5), (6) & (7). Apa yang berlaku kepada Belle, sama berlaku kepada John and Steve. Sehingga (8) pihak bank memutuskan untuk tidak teruskan lagi memberi pinjaman kepada orang seterusnya (memudahkan cerita).

(9). Jika diperhatikan dengan teliti di dalam kotak hitam (Reserve Bank), bank hanya mempunyai duit sebanyak RM1000 sahaja (RM100 + RM90 + RM81 + RM729) seperti jumlah asal yang Carl masukkan ke dalam bank.

Tetapi jika dikira melalui buku akaun peminjam dan termasuk Carl, duit mereka secara total adalah sebanyak RM3439! (RM1000 + RM900 + RM810 + RM729).

Bank berjaya membuat duit dari RM1000 menjadi RM3439 secara digital tanpa anda sedar. Begini lah caranya bank membuat duit melalui simpanan dan pinjaman anda.

(10). Itu kalau kita stop sampai Steve sahaja. Kalau kita teruskan lagi dengan bank memberi pinjaman demi pinjaman, melalui (FRS - 10%) ini, pihak bank mampu membuat dari deposit sebanyak RM1000 menjadi RM9,999. Dan lebih dasyat lagi RM1,000,000 menjadi RM9,999,999!

Disebabkan ini lah punca sebenar kenapa nilai duit kita makin jatuh hari demi hari. Semakin banyak duit dipasaran, semakin jatuh nilai duit. Barang menjadi semakin mahal. Yes bank itu institusi paling kejam di dunia, tapi jauh lebih kejam kalau anda sendiri yang menyokong sistem ini.

Anda menyimpan ke dalam bank dan membuat loan dengan bank. Penggunakan kad kredit dan kad debit adalah penyumbang terbesar kepada sistem ini. Tanpa anda, sistem ini pasti akan musnah.

Kalau tak percaya, apa kata kita semua rakyat Malaysia keluarkan duit dari bank-bank di Malaysia. Hanya 10% sahaja orang yang akan dapat duit mereka disebabkan bank memang tiada duit, mereka hanya cipta duit secara maya sahaja melalui digit-digit dalam buku akaun dan akaun online anda.

==================================================================================================================================================================================================================

HUTANG BANK ADALAH SISTEM PERHAMBAAN

Sistem riba menjadikan barang jadi mahal. Ini kerana kos tambahan dari sistem riba dalam seluruh rantaian sistem produksi juga sebab pertambahan demand akibat keghairahan NAFSU membeli lagi rumah baru/kereta baru yang tidak berdasarkan kemampuan saku tapi kemudahan berhutang.

Punca sebenar meningkatnya inflasi adalah sistem perbankan yang menggalakkan pemberian kredit dan pinjaman baik dari pinjaman rumah, kereta mahupun kad kredit, yang mana ia mencairkan nilai wang itu sendiri. Malah ciptaan bank itu sendiri adalah permulaan sistem perhambaan baru.

Hari ini kita mampu untuk beli sebuah rumah RM500,000 hanya dengan pinjaman. Kita ukur kemampuan kita sebulan dengan pembayaran bulanan. Lalu kita nampak kita mampu menanggung hutang itu. Lalu kita bayarlah rumah itu untuk tempoh 40 tahun. Setelah 40 tahun, jumlah bayaran yang kita langsaikan ialah RM1,500,000. RM1 Juta ialah faedah yang diambil oleh bank itu sendiri.

Tahukah kita, jika tiada riba di dalam dunia ini, rumah yang kita beli itu mungkin hanya bernilai RM30,000 SAHAJA.

Hari ini kita pasti akan keliru dengan sistem perbankkan Islam yang menawarkan pinjaman perumahan RM500,000 dan bayar semula RM1,500,000

Bank adalah sistem ciptaan Dajjal melalui agennya Freemason untuk memperhambakan umat manusia.

Apa yang harus umat islam lakukan adalah berusaha melangsaikan segala hutang2 yang ada dan berhenti mengambil hutang yang baru. Ini kerana jika kita berhutang baik secara Islam atau konvensional sekalipun, kita bersubahat mencairkan nilai wang itu sendiri.

Riba adalah ciptaan yahudi.. Sedangkan di negara Israel TIADA RIBA
Mereka menyimpan dinar emas

Renung-renungkanlah...

=================================================================================================================================================================================================================

PENJELASAN SECARA TEKNIKAL

Hari ini, kita berbelanja bukan mengikut kemampuan saku tetapi kita berbelanja mengikut kemampuan kita mampu bayar sebelum kita MATI. Natijahnya, seorang lelaki biasa akan mula komited dengan hutang-hutang mereka seperti hutang kereta (9 tahun atau selama-lamanya kerana sentiasa akan beli kereta baru), hutang rumah pula (40 tahun / sampai mati), hutang kahwin (5-10 tahun), Hutang belajar (5-15 tahun) dan hutang kad kredit.

Semua ini membuatkan KITA MENJADI ORANG TERJAJAH dan bukannya orang merdeka. Kita tak mungkin mampu untuk berlepas diri dari segala kekangan hutang itu sehingga kita terpaksa bekerja SELAMA-LAMANYA untuk membayar hutang yang kita mulakan pada usia kita 20-an.

Lihat sini dengan tenang. Jika tanpa riba, contohnya kita bergaji RM3,000 dan kita mampu berkereta bernilai RM10,000 sahaja. Pengeluar kereta juga akan mengeluarkan kereta pada pasaran mampu dengan kadaran RM10,000 sebuah kereta. Maka kita akan menabung ATAU BERKONGSI wang untuk sampai RM10,000 dan pergi ke kedai untuk beli, bayar dan bawa pulang dengan senang hati.

Insuran pun memadai dengan THIRD PARTY sahaja. INSURANCE FIRST PARTY tidak jadi wajib melainkan atas kesedaran pemilik untuk insurankan kereta mereka. Apabila insuran tidak wajib, maka ia satu pilihan yang mampu kita pilih dan insuran juga akan jadi rendah premiumnya kerana kita ada pilihan. Tidak seperti sekarang, insuran FIRST PARTY jadi wajib maka berapa sahaja mereka nilaikan… kita wajib bayar tanpa banyak soal. Itu juga cabang riba, satu perniagaan secara paksa, menindas dan mengambil untung berlebihan.

Pada kes itu, kita akan berbelanja mengikut kemampuan saku. TETAPI apabila riba diperkenalkan, maka kita yang bergaji RM3,000 MAMPU MEMBAYAR KEMBALI PINJAMAN SEHINGGA RM50,000. Maka penjual kereta juga bertindak mengikut situasi pasaran yang orang sudah mampu memiliki kereta bernilai RM50,000. Maka harga kereta juga akan jadi sebanyak itu.

Itu tidak termasuk perlaksanaan riba dalam semua lapisan. Sebutir skrew di sebuah kereta yang sepatutnya bernilai RM10,000 itu juga dikilangkan oleh sebuah kilang yang MEMINJAM BANK untuk modal pengeluaran mereka. Lalu, kos riba itu ditanggung secara efek domino dalam keseluruhan rangkaian bekalan.

Pengilang enjin pula akan beli skrew dan nut dari kilang itu secara hutang. Dan hutang itu juga ada kos nya. Walaupun tidak dinyatakan dalam bentuk peratusan, logiknya jika bekalan kita BELI TUNAI pasti dapat diskaun lagi. Sebenarnya ia bukan diskaun tetapi itulah harga sebenar. Jika debeli secara hutang atau ‘consignment’ ia akan jadi tinggi sedikit harganya. Itu juga berlaku riba.

Tak termasuk lagi kes kilang enjin itu yang terpaksa meminjam bank juga untuk mengilang engin. Kalau nak dalami lagi, cuba gali sampai ke lombong besi yang menggali besi untuk dibuat skrew tadi. Riba berlaku dalam segala lapisan dan kosnya akan terus dibawa ke hadapan.

Jelas sekali riba berlarutan dalam semua rangkaian bekalan. Maka, kereta yang sepatutnya berharga RM10,000 dengan kos pembuatan RM7,000 akan meningkat kos pembuatannya menjadi RM30,000 dan dijual pula pada harga katalah RM50,000 mengikut KADAR KEMAMPUAN PASARAN MEMBUAT PINJAMAN, bukan berdasarkan kos pembuatan sebenar.

Kerana tiada pilihan, kerana riba sudah menjadi SISTEM EKONOMI, maka kita terpaksa memakan riba itu juga. Sedangkan, Allah sudah memberi amaran bahawa pemberi dan penerima riba kedua-duanya sama sahaja.

- Firman Allah s.w.t yang bermaksud :

“Allah telah menghalalkan jualbeli dan mengharamkan riba’. ”
“..Dan sesiapa yang mengulangi lagi (perbuatan mengambil riba itu) maka mereka itulah ahli neraka, mereka KEKAL di dalamnya…”
( Surah Al – Baqarah – Ayat 275 )

- Sabda Rasullah s.a.w yang bermaksud :
“Allah s.w.t telah melaknatkan orang yang makan riba’ orang yang berwakil padanya dan jurutulisnya dan saksi-saksinya dan mereka berkata mereka itu sama sahaja. “
(Riwayat Muslim)

- Firman Allah s.w.t yang bermaksud :
“Wahai orang-orang yang beriman janganlah kamu makan riba’ yang berganda-ganda dan takutlah kamu kepada Allah s.w.t mudah-mudahan kamu mendapat kemenangan.”
(Surah Ali Imran – Ayat 130)

==================================================================================================================================================================================================================

ROTHSCHILD SEDANG MENGUASAI MALAYSIA

Keluarga Rothschild amat menyukai peperangan kerana peperangan merupakan penjana hutang secara besar-besaran yang bebas risiko dan cara mudah untuk mengurangkan populasi dunia. Matlamat keturunan Firaun ini juga adalah untuk menghancurkan Islam.

Dajjal adalah raja di kerajaan rahsia di Segitiga Bermuda. Si laknat itu sedang berkonspirasi bersama Illuminati diketuai oleh Rothschild di sebalik kejadian-kejadian pelik yang berlaku di dunia ini. Antara kejadian pelik seperti serangan 9/11, MH370, MH17, QZ8510 etc..

Strategi Rothschild mudah, iaitu memanipulasi wang menerusi sistem perbankan dan ekonomi. Apabila seseorang pemimpin memerlukan wang, Rothschild datang menawarkan bantuan pada kadar bunga yang tinggi. L

angkah ini sahaja sudah cukup untuk Rothschild memegang seseorang itu sehingga ke anak cucu cicitnya, mengakibatnya dia bergantung 100% kepada hutang sehinggalah bankrap dan tergadai semua harta sesebuah negara.

Inilah yang berlaku kepada khalifah Uthmaniyyah sehingga menjadikan semua
negara dibawah naungan khalifah ini di jajah semasa perang dunia pertama dan juga Mesir yang mengalami kebankrapan akibat hutang RIBA yang berlipat kali ganda.

Kita membicarakan sebuah negara yang muflis, bukannya syarikat. Jadi kesannya ialah kepada penduduk secara keseluruhan, yang seterusnya mengakibatkan negara tersebut berada sepenuhnya dibawah telunjuk Rothschild.

==================================================================================================================================================================================================================

PERMAINAN POLITIK, PERPECAHAN BANI MELAYU

Hobi Dajjal adalah melaga lagakan dan berdusta melalui media.

Ketahuilah bahawa tugas Rothschild adalah mencetuskan perang, kemudian Rothschild akan menaja setiap negara yang berperang.

Contoh dalam perang Wellington yang dicetuskan oleh Rothschild.
Keluarga Rotschild bekerjasama membekalkan emas kepada pihak yang berperang (melalui Nathan di England) dan tentera Napoleon (melalui Jacob di Perancis) dan mereka memulakan polisi memberi dana kepada kedua-dua belah pihak yang berperang.

Begitu juga dalam senario politik di Malaysia, orang2 Freemason akan menyusup masuk dalam setiap parti untuk membuat perkara pelik pelik, menyebar fitnah dan melaga lagakan, agar bani melayu hantuk kepala sesama sendiri dan bepecah belah.

Bila umat Islam jadi lemah, SENJATA umat islam paling hebat iaitu DOA menjadi tidak mustajab. Hari ini kita boleh lihat pak imam, khatib, ustaz2, para ulamak pun boleh termakan fitnah dajjal dan menyebar fitnah walaupun sedang berada didalam rumah Allah.

Senjata utama Dajjal memecah belahkan umat Islam ialah "PEMBOHONGAN". Pembohongan bermaksud "Dusta" itu adalah gelaran yang sinonim dengan Dajjal Laknatullah. Fitnahnya berpaksikan pendustaan yang hebat sehingga orang beriman pun akan hilang kewarasannya.

Begitulah kejahatan yang dilakukan oleh proksi Dajjal yang mengawal media dan menguasai Malaysia.

Keluarga Rothschild juga mempunyai ramai Agen-agen di seluruh negara didunia untuk melaksanakan Rancangan Untuk Mereka, supaya Keluarga Rothschild dapat berada dibelakang tabir.

They create it, we play it. Master of puppets....

==================================================================================================================================================================================================================

PROJEK ''MIND CONTROL'

Keturunan Rothschild berperanan sebagai pengawal yang mengawal pergerakan media, sejarah dunia, politik, bank dan kerajaan. Rothschild hanya mengikut arahan dari Dajjal. bermakna Dajjal sedang memerintah dunia.

Iblis dan syaitan sentiasa berusaha untuk melaga2kan Anak Adam, menumpahkan darah sesama sendiri, menghasut agar saling benci-membenci, membuakkan rasa dendam hingga manusia berusaha membuat senjata2 , untuk menghancurkan sesama sendiri. Daripada zaman dahulu manusia hanya berperang dengan senjata pisau, kapak, pedang, sehinggalah ke zaman moden, manusia menghancurkan sesama sendiri dengan BOM.

Lihatlah hasutan syaitan boleh menyebabkan manusia hilang pertimbangan dan hilang perikemanusiaan. Sudah tidak menghiraukan lagi nasib pihak yang diperangi, nasib anak dan keluarga mereka. Begitu tekadnya mahu hancurkan manusia yang lain, hasil dendam kesumat yang diapi-apikan oleh syaitan, na’uzubillah.

Malangnya ramai dikalangan manusia tidak menyedari Syaitan berada ditengah-tengah mereka..

Kerana tidak menyedari Syaitan dikalangan manusia yg jauh lbh kejam dan jahat sedang menjahanamkan seluruh sistem kehidupan masih bebas mencatur dunia.

Rasulullah SAW bersabda:

''DI ANTARA PENCIPTAAN ADAM DAN TERJADINYA KIAMAT, TIDAK ADA FITNAH (DUGAAN) YANG LEBIH DAHSYAT DARIPADA FITNAH DAJJAL".

Comments


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers