Ramai kata jgn ungkit kisah lama

Ramai kata jgn ungkit kisah lama

Ramai kata jgn ungkit kisah lama.. sebenarnya tujuan pendedahan tersebut adalah sbg panduan dan pengajaran.. utk sedarkan pentaksub2 tun dan pejuang2 demokrasi,supaya berhati2 dgn setiap kata2nya.. Agar terhindar dari fitnah dajjal

Pendedahan ini juga bertujuan utk bersihkan nama orang2 yg teruk difitnah oleh tun.. keluarga2 mangsa hebat dicemuh masyarat dan menanggung malu sehingga hari ini, akibat fitnah2 dari tun.. ada yg anak2 mereka diejek disekolah dan dipulaukan.. kerana ayahnya difitnah ajar ajaran sesat, peliwat etc.. contoh keluarga Abuya & Ustaz Ibrahim.. Keluarga mangsa ada bgtau yg mereka dicemuh masyarakat sehingga kini..

kalau betul madey dah insaf, dia akan buat pengakuan dihadapan rakyat bahawa skrip liwat,Memali,13 Mei ,skandal seks Al Arqam hanyalah fitnah dari beliau. minta maaf pada rakyat dan keluarga2 mangsa, hulur sumbangan.. dan Madey perlu menyeru umat Islam agar bersatu padu..
pulangkan semula harta & wang rakyat. mcm tu baru betul beliau sudah insaf.

Semoga pendedahan ini dpt mengubah pandangan masyarakat terhadap pejuang2 Islam, dan tidak percaya pada lakonan boneka2 demokrasi..

Jika ini terjadi, Inshaallah akan timbul kesedaran umat Islam utk bersatu padu..

Politik Democrazy telah memecah belahkan kita dan berpuak2...

Mcm mana bantuan Allah nk sampai?

“Dan berpeganglah kamu semuanya kepada tali (agama) Allah, dan janganlah kamu bercerai berai..” Surah Ali ‘Imran: 103

Jika sekiranya penduduk negeri-negeri beriman dan bertakwa, pastilah Kami akan melimpahkan kepada mereka berkah dari langit dan bumi, tetapi mereka mendustakan (ayat-ayat Kami) itu, maka Kami siksa mereka disebabkan perbuatannya. (AL A’RAAF 96)

Comments


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers