Polis siasat video pengasuh pukul kanak-kanak

Polis siasat video pengasuh pukul kanak-kanak
Polis sedang menyiasat lokasi kejadian bagi tujuan pengesahan

Polis menyiasat rakaman video menunjukkan seorang kanak-kanak perempuan yang dipukul oleh seorang wanita dipercayai pengasuh di sebuah taman asuhan kanak-kanak di Ipoh.

Timbalan Ketua Polis Daerah Ipoh, Superintendan Anuar Othman berkata, pihaknya akan menyiasat video yang diviralkan itu.

Katanya, setakat ini polis belum menerima sebarang laporan mengenai kejadian berkenaan.

“Kita akan siasat kesahihan kejadian itu dan benarkah ia berlaku di lokasi yang disebut dalam maklumat yang diviralkan itu,” katanya seperti dilapor oleh Harian Metro Online

Rakaman video berdurasi 53 saat itu menunjukkan seorang wanita menampar pipi, belakang, peha dan lengan kiri selain mencekak mulut mangsa yang sedang menangis.



Pemilik taska memukul budak.Saya dulu bekerja di taska dan sempat merakam pemilik taska ini memukul seorang budak.Pemilik ini suka marah-marah dan menyediakan makanan yang agak teruk kepada budak-budak.Sekarang ini pemilik taska nak tukar nama taska lain.Nama taska: Excellent Childcare Centre, No 48, Jalan Tasek Lama, Taman Tasek, Ipoh Perak. Nama baru taska: Twinkle Childcare Centre.Pemilik taska: Atikah Bt Puteh cc: Polis Diraja Malaysia ( Royal Malaysia Police )
Posted by Friends of BN - Barisan Nasional on Sunday, September 20, 2015

Comments


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers