10 Petunjuk Menunjukkan Anda Telah Menemui Cinta Sejati kamu, Gadis

10 Petunjuk Menunjukkan Anda Telah Menemui Cinta Sejati kamu, Gadis

10 Petunjuk Menunjukkan Anda Telah Menemui Cinta Sejati kamu, Gadis jadi ini adalah panduan sebagai petunjuk yang kamu telah menjumpainya.

Saya selalu tertanya-tanya, bagaimana anda akan tahu apabila anda telah menemui satu? Apa yang membuat anda sedar bahawa anda babe teman lelaki sebenarnya kewujudan manusia teras anda tidak boleh membayangkan hidup tanpa? Pasti, anda seorang pasangan yang hebat dan anda bersenang-senang, palang pintu seseorang #relationshipgoals sekali mengulas mengenai Instagram anda tetapi serius apabila anda tahu apabila anda telah melanda cinta sejati dan keras ?!

Saya mengambil untuk paling disayangi sehingga rakan-rakan saya dan keluarga untuk bertanya kepada mereka dan hasilnya agak mengejutkan. Lupakan barangan yang tdk rapi anda kepada sebagai seorang kanak-kanak, ini adalah benar, jujur ​​dan benar tanda-tanda apabila anda telah menemui cinta sejati ..

1. Anda tidak malu dengan kerosakan badan anda
Anda tahu anda telah menemui cinta sejati apabila anda cukup selesa untuk memberitahunya anda mengalami kemalangan 'bulanan' pada lembaran putih yang bersih barunya dan anda tahu dia akan merasa monumental. Setiap orang tersedu badan dari semasa ke semasa dan apabila anda tidak takut kepada mereka dilihat (atau mendengar) anda tahu anda mempunyai penjaga. Sebagai kasar dengan teman lelaki anda menunjukkan bahawa anda tidak takut untuk beliau melihat dalaman, diri manusia yang paling anda.

2. Anda perlu jenaka di dalam dengan keluarganya
Anda telahpun menemui tahap baru cinta sejati apabila ibu beliau adalah salah satu kenalan teratas dalam telefon anda. Anda menghantar satu sama lain gambar kucing comel atau anekdot teks dari lawatan terakhir anda bahawa walaupun teman lelaki anda tidak faham. Keluarga adalah asas akar beliau jadi jika anda suka mereka ia menunjukkan anda suka dia juga dan dia akan memuja hakikat dua orang anak perempuan kesayangannya telah bekerjasama.

3. Anda boleh menyebut perkahwinan dan kanak-kanak
Anda tahu anda telah menemui cinta sejati apabila anda bersahaja boleh menyebut perkahwinan dan apa yang anda akan menamakan anak pertama anda (kami tahu anda telah dirancang itu) dan dia tidak pergi ke mod panik. Kadang-kadang dia juga membawa ia sehingga! Ini adalah tanda jelas cara yang cinta anda adalah benar dan dia melihat anda di sisinya pada masa akan datang.

4. Anda tidak mengambil berat tentang penampilan anda
Anda tidak perlu untuk mencukur kaki anda setiap kali anda melihat dia kerana anda tahu bagaimana sedikit perkara-perkara dengan dia, dia suka anda untuk anda dan tidak menjauhkan diri kerana dia berjalan tangannya di kaki berduri anda. Anda gembira akan menghabiskan waktu petang dengan muka anda blotched dalam krim sudo dan dia tidak akan begitu banyak seperti yang menyebut anda kelihatan seperti raksasa. Cinta sejati adalah jauh lebih dalam dari apa yang ada di permukaan dan anda tahu dia akan jatuh cinta anda yang sama dengan separuh tab krim tempat pada muka anda atau orang-orang jeans hitam baru ketat.

5. Kau kawan terbaik
Anda boleh menghabiskan setiap saat hari dengan beliau dan tidak bosan. Hubungan anda tidak mempunyai had dan anda tahu dia teman yang sempurna untuk menyertai anda dengan apa sahaja yang anda perlukan, sama ada membeli-belah, makan malam, pawagam, gimnasium, rumah ibu bapa, malam keluar. Dia akan sentiasa sesuai rang undang-undang.

6. Anda mempunyai slanga sendiri
Anda telah dibangunkan singkatan anda sendiri dan slanga sehingga, anda pada dasarnya mempunyai bahasa sendiri. Cinta adalah semua tentang komunikasi tetapi cinta sejati adalah ketika anda boleh berada di tengah-tengah sekumpulan orang, ucapkan satu perkataan / bunyi dan tahu apa yang anda berdua berfikir.

7. Anda menyedari klise adalah benar, hanya banyak kurang cringeworthy
Perkara terakhir yang anda fikirkan apabila anda pergi untuk tidur dan pertama apabila anda bangun? Itulah sebenarnya apa-apa. Beliau membuat anda ingin menjadi orang yang lebih baik dan anda berasa berani dan lebih berazam untuk berjaya mengetahui dia akan berada di sisi anda dan anda akhirnya memahami apa yang dimaksudkan ibu anda ketika dia berkata 'apabila anda berada dalam cinta, anda hanya akan tahu '

8. Anda boleh memakai seluar
Lupakan baju longgar teman lelaki anda memakai pada hari-hari awal hubungan anda. Cinta sejati adalah ketika anda keluar dari celana dalam wanita bersih supaya memakai peninju dan lebih lanjut, memberi mereka menghidu yang baik untuk memeriksa anda mempunyai sepasang segar. Benar. Cinta.

9. Anda hanya memerlukan keyakinan beliau
Apabila anda mempunyai aneh keluar, hari yang mustahil atau hanya perasaan biasa sengsara, ia hanya mengambil kata-kata dan sentuhan dan anda berasa seperti kebimbangan dan tekanan anda telah ditarik balik. Ia tidak kira jika dia mengulangi nasihat yang sama anda telah mendengar semua hari, tiba-tiba ketika datang dari dia masuk akal begitu banyak. Anda benar-benar menghargai beliau dan kata-kata beliau dengan serta-merta boleh merasa seperti ubat.

10. Anda berfikir tentang kebahagiaan sebelum anda sendiri
Anda meletakkan dia pertama. Ia menjadi semula jadi untuk memulakan meletakkan kebahagiaan mereka sendiri di atas anda sendiri. Akhirnya anda hanya mahu melihat mereka gembira dan anda akan melakukan apa sahaja yang anda boleh untuk membuat yang berlaku. Cinta sejati adalah tidak mementingkan diri sendiri dan mereka menjadi keutamaan nombor satu anda.


Comments


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers