Yana Samsudin Tunggu Lamaran Adik Farid Kamil

Yana Samsudin Tunggu Lamaran Adik Farid Kamil

Yana Samsudin Tunggu Lamaran Adik Farid Kamil

Yana Samsudin, 29, akui sejak tahun lalu, sudah pun merancang untuk menamatkan zaman bujangnya pada tahun ini.

Yana Samsudin yang kini dikatakan bercinta dengan adik kepada pelakon Farid Kamil iaitu Fadzil Zahari berkata meskipun perancanga nuntuk berkahwin pada tahun ini sudah ada, namun dia tetap berserah kepada jodoh.

“Kalau nak ikutkan, memang saya pernah terfikir untuk berkahwin pada tahun ini, memandang usia saya pun sudah semakin lanjut.

“Mengenai hubungan dengan Fadzli, sebenarnya apa yang saya boleh katakan kami hanya berkawan dan hubungan kami sudah terjalin sejak 4 tahun lalu. Malah keluarga kedua belah pihak pun sudah saling mengenali.

“Namun bila cakap pasal jodoh dengan dia, saya sendiri tidak berani untuk beritahu apa lagi. Saya hanya seorang wanita dan apa-apa pun perlu tunggu pihak lelaki yang datang melamar. Kalau benar dia sukakan saya sudah tentu dia sendiri yang akan datang meminang saya,” katanya kepada murai.com.my.

Yana Samsudin ditemui di Majlis Sambutan Tahun Baru Cina MIGdi Restoran N’dah Shah Alam semalam.

Bagaimanapun, Yana memberitahu syarat-syarat yang ditetapkan oleh MIG bukan penghalangnya untuk berumahtangga.

“Sebenarnya David Teo selalu mendoakan jodoh saya. Saya rasa mungkin dia sudah semakin terbuka selepas melihat sudah ramai artis MIG yangberkahwin.

“Malah, saya tak rasa bila berkahwin nanti akan menjejaskan karier saya sebagai pelakon kerana saya lihat peminat saya tidak pernah mencampurkan aduk peribadi dan kerjaya saya,” jelasnya lagi.

Comments


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers