Rita Rudaini Dah Serik Bercinta Dengan Mommy`s Boy?

Rita Rudaini Dah Serik Bercinta Dengan Mommy`s Boy?

Rita Rudaini Dah Serik Bercinta Dengan Mommy`s Boy?

Sepanjang tahun 2013 yang lalu, nama Rita Rudaini antara yang paling banyak menghiasi ruang akhbar, majalah atau dalam bentuk media elektronik lain. Semuanya gara-gara kisah rumahtangganya dengan bekas suami, Aidl Zafuan yang merupakan pemain bola sepak pasukan Johor Darul Takzim.

Selepas beberapa tahun turun naik mahkamah, akhirnya kemelut rumahtangga pasangan ini ditamatkan dengan perceraian mereka sekitar awal September tahun lalu.

Justeru, aktres tersebut baru-baru ini telah mengeluarkan kenyataan bahawa dia dah serik untuk bercinta atau berkahwin dengan lelaki yang disifatkannya mommy’s boy (anak emak) atau sering mengikut telunjuk keluarga.

Mungkinkan kenyataan ini berdasarkan pengalaman rumahtangganya yang lalu? Ikuti pnejelasan lanjut dari Rita Rudaini sendiri yang akan hadir dalam program MeleTOP malam ini.

Dengar katanya, Rita juga akan menjawab persoalan sama ada dia sudah bertemu cinta baru atau pengganti seperti mana bekas suaminya yang dikatakan bakal berkahwin pada Mac ini.

Kehadiran Rita ke program MeleTOP adalah untuk mempromosikan filem terbaru lakonannya, Balistik di mana ianya turut menampilkan Dato ` Rosyam Nor dan Adi Putra selaku teraju utama filem tersebut. Kedua-dua bintang terkenal ini juga akan hadir memeriahkan MeleTOP malam ini.

Selain itu, nantikan juga siapakah pasangan pengacara kepada Nabil Ahmad pada minggu ini. Jika minggu lalu, Nabil telah ditemani aktres Nad Zainal, siapakah pula yang akan menemaninya minggu ini. Adakah Nad Zainal akan terus berdampingan dengan Nabil?

Saksikan semua dalam MeleTOP yang akan bersiaran pada jam 10 di Astro Ria (104) dan Astro Maya HD (135).

Comments

  1. salam. x payah kahwin la Rita..buat sakit kepala krna belum tentu bahagia. baik solo mcm sy ni..

    ReplyDelete
    Replies
    1. heheehe abe kie masih solo errkk? try lerr anta rombongan mana tahu ada rezeki?

      Delete

Post a Comment

Follow My Twitter http://twitter.com/iskandarX @iskandarX
Follow My Facebook http://facebook.ocm/iskandarX
Follow My Blog http://feeds.feedburner.com/IskandarxSociety-MakeMoneyOnlineIskandarxStylo
Follow Me on Google ++ https://plus.google.com/u/0/102871867053782912924
Jika Artikel ini Memuaskan Hati Anda, Sila Tulis Review Untuk Kami di: http://www.alexa.com/write/review/iskandarx.com.my

Please Use Proper Words To Comment. Do not put your site or any url link inside comment box please or I will remove the comment.


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers