Siapa Yang Gambit Pikul Dan Peluk Tu?

Siapa Yang Gambit Pikul Dan Peluk Tu?

Siapa Yang Gambit Pikul Dan Peluk Tu?
Siapa Yang Gambit Pikul Dan Peluk Tu?

Alamak apa yang Gambit Saifullah sedang buat? Beginilah ragam pengacara program realiti terbaru di Astro Ria (saluran 104) berjudul Sesat untuk menghangatkan lagi rancangan yang dikendalikannya itu.

Tapi siapakah yang dipikul Gambit itu?

Malah kelihatan Gambit turut memeluk seorang selebriti lelaki yang masih menjadi rahsia identitinya, tetapi hanya dapat diketahui menerusi episod terbaru Sesat yang akan ditayangkan malam ini di Astro Ria, jam 9.30 malam.

Sesat malam ini bakal menyaksikan dua lagi selebriti beradu tenaga bagi merebut gelaran juara sekali gus membawa pulang wang tunai RM5,000 pada sesi penggambaran yang telah diadakan di Bandung, Indonesia baru-baru ini.

Program TV unik berkenaan telah mula ditayangkan sejak 24 Oktober lalu, di mana setiap episod menyaksikan dua selebriti beradu tenaga bagi merealisasikan tugasan serta cabaran yang diberikan sebelum sampai ke garisan penamat.

Malam ini, dua lagi selebriti telah dipilih, di mana kedua-dua mereka telah ditempatkan di dua lokasi berbeza yang ternyata jauh dari dunia glamor dan telah diberikan masa tertentu sehingga selesai tugasan.

Kalau nak tahu, salah seorang selebriti berkenaan terpaksa bekerja sebagai pengangkat tilam semata-mata untuk mendapatkan wang saraan.

Manakala seorang lagi selebriti perlu menjadi tukang tilik untuk menyahut cabaran serupa.

Namun apa yang menarik, kedua-dua selebriti berkenaan telah ditempatkan di kota Bandung, Indonesia iaitu bandaraya kedua terbesar di republik berkenaan yang penuh sesak serta pelbagai ragam manusia dari setiap ceruk.

Nantikan bagaimana reaksi kedua-dua selebriti berkenaan malam ini menerusi program Sesat berhadapan dengan ragam manusia yang pastinya cukupa sing buat mereka.

Siapa yang cekal dan siapa pula yang pasrah? Semuanya ada di Sesat, jam 9.30 malam ini, hanya di Astro Ria.

Comments

  1. Good night, I came here to bring the game's special new edition FREE, just a game

    ReplyDelete
  2. Assalammualaikum..is,

    sekali pandang macam anak patung aje yg dia dukung.. kan.

    mselim3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waalaikumussalam Mselim3, hmm tapi dorang cakap itu orang hmm is pun musykil gak

      Delete

Post a Comment

Follow My Twitter http://twitter.com/iskandarX @iskandarX
Follow My Facebook http://facebook.ocm/iskandarX
Follow My Blog http://feeds.feedburner.com/IskandarxSociety-MakeMoneyOnlineIskandarxStylo
Follow Me on Google ++ https://plus.google.com/u/0/102871867053782912924
Jika Artikel ini Memuaskan Hati Anda, Sila Tulis Review Untuk Kami di: http://www.alexa.com/write/review/iskandarx.com.my

Please Use Proper Words To Comment. Do not put your site or any url link inside comment box please or I will remove the comment.


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers