Fizo Omar - Mawar Abdul Karim sah suami isteri

Fizo Omar - Mawar Abdul Karim sah suami isteri
Dengan sekali lafaz Fizo Omar atau nama sebenarnya
Wan Hafizol Wan Omar selamat diijabkabulkan dengan pasangannya Mawar Abdul Karim

Fizo Omar - Mawar Abdul Karim sah suami isteri


KAJANG - Dengan sekali lafaz Fizo Omar atau nama sebenarnya Wan Hafizol Wan Omar selamat diijabkabulkan dengan pasangannya Mawar Abdul Karim tepat jam 9.30 pagi tadi di rumah pengantin perempuan di Country Height Kajang.

Beliau dinikahkan oleh Penolong pendaftar agama Islam Hulu Langat, Ustaz Arif.

Rombongan lelaki membawa tujuh dulang hantaran berupa sepersalinan dan wangian berbalas sembilan dulang daripada pihak perempuan.

Sementara mas kahwin sebanyak RM506.00.

Pihak lelaki menerima hantaran berupa seutas jam tangan, kaca mata hitam, kasut, dua naskah al-Quran, komputer riba, cincin, plat moto MF 120 jaket dan motorsikal berkuasa tinggi 1,200 CC.

Manakala pihak perempuan menerima seutas jam tangan, tas tangan, kasut, cincin berlian putih, jongkong emas seberat 1,011 gram yang bertulis 'Fizo love Mawar' beserta mas kahwin dan sebuah motorsikal berkuasa tinggi.

Majlis yang diatur keluarga ini diraikan penuh adat istiadat Melayu.

Mempelai ini telah memilih untuk berbulan madu ke Eropah dan menggunakan kesempatan itu untuk mengukuhkan lagi ikatan cinta mereka.

Majlis perkahwinan ini diatur oleh perunding perkahwinan iaitu Man Kajang dan disiarkan secara langsung menerusi Nasi Lemak Kopi O TV9.

Comments


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers