Shila Amzah beraya di Shanghai

Malaysia, Berita, Gossip, Gosip, Hiburan, Selebriti, Artis Malaysia, Shila Amzah, beraya, di, Shanghai
Shila Amzah

Shila Amzah beraya di Shanghai


PENYANYI popular, Shila Amzah bakal menyambut Hari Raya Aidilfitri kali ini di Shanghai, China.

Shila memaklumkan perkara itu melalui laman sosial Facebook miliknya, semalam.

“Assalamualaikum , sekarang baru ada peluang nak online. Sha (Shila) sekarang di Shanghai.

“Sha akan beraya di Shanghai... Sha sangat rindukan Malaysia,” tulisnya.

Sejak menjuarai Asian Wave tahun lalu, anak gadis ND Lala ini berulang-alik antara Malaysia dan Shanghai bagi menjalani latihan di sana.

Shila juga menjalani ibadah puasa di sana.

Dalam temu bual dengan Sinar Harian Online sebelum ini, Shila akui jadual hariannya sangat padat.

"Dunia saya, rumah, kerja dan gimnasium. Kalau nak berseronok, saya dan kawan-kawan akan ke taman tema," katanya.

Penyanyi Patah Seribu ini juga tidak lari daripada tekanan kerja.

"Kadang-kadang saya tertekan sebab mereka mempunyai harapan yang tinggi terhadap saya. Mereka anggap saya boleh buat apa saja," katanya.

Comments


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers