Rian D'masiv Teruja rai Aidilfitri

Indonesia, Berita, Gossip, Selebriti, Artis Indonesia, Rian, D'masiv, Teruja, rai, Aidilfitri
Vokalis kumpulan D'masiv, Rian

Rian D'masiv Teruja rai Aidilfitri


KALI pertama menjalani puasa di bulan Ramadan dan Aidilfitri yang bakal tiba tidak lama lagi bersama isteri tercinta serta cahaya mata pertamanya sudah cukup buat vokalis kumpulan D'masiv, Rian tersenyum lebar.

Menurut Rian, dia menganggap kedatangan Ramadan dan Syawal tahun ini dipenuhi dengan pelbagai kebahagiaan buat dirinya.

"Alhamdulillah, saya bahagia menyambut Ramadan dan Syawal bersama isteri dan anak kami bersama. Memang kehidupan saya berbeza dari dahulu.

"Lebih seronok, apabila isteri saya seorang yang pandai masak. Setiap hari dia akan masak untuk saya. Sudah tentu saya tidak sabar menyambut Aidilfitri bersama mereka," katanya.

Comments


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers