[Sehingga 44% OFF]Clean Step Mat bernilai RM89.90 dari Shopz Haven. Beli 1 RM55, Beli 2 untuk RM100

Bosan untuk membersihkan dan penghapusan debu dan mencuci pengesat kaki itu - hanya apabila meletakkan ia ke bawah dan ianya masih berlumpur minit seterusnya apabila berpaling sebentar? Kini dengan M.A.D. hari ini menangani anda hanya perlu duduk dan berehat sambil mat ini melakukan semua kerja untuk anda!

Clean Step Mat adalah doormat super penyerap yang menyerap kotoran dan air seperti sihir(magic daa hahahaha). Ia akan memastikan lantai anda bersih dan kering. Sekadar tempat dengan pintu masuk pintu, teras atau taman utama anda dan anda tidak perlu bersusah payah dengan kotoran dan lumpur di lantai anda lagi. Sesuai bagi mereka yang mempunyai anak-anak atau haiwan peliharaan datang dalam dan di luar rumah.





Rahsia Daya kuantiti doormats yang menakjubkan adalah dalam Jutaan Gentian Super Penyerap yang menarik lumpur dan air seperti sihir(mgaic la kakakakaka)! Ia mempunyai Non-Slip Lateks Membuatkan supaya ia menyimpan bawah lantai kering anda dan tidak akan tergelincir atau memukul lantai anda. Tambahan ia mempunyai profil yang rendah supaya ia tidak akan terjebak bawah pintu!

Jadi mendapatkan ia sekarang dan kagum dengan keindahan itu semua.

Hahahah nak beli Clean Step Mat berkuasa magik nie? sila klik sini.

Comments


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers