Mengapa London adalah Sesuai Untuk Menjadi Tuan Rumah?

Samsung, Blog, Olympics, London, 2012, Games, David Beckham, Jamie Oliver, competition, prize, trip to London, Olympian, quiz, photo gallery


London Pernah menjadi Host Sebelum ini

Ia merupakan satu masa yang panjang - 64 tahun, sebenarnya. Orang yang dilahirkan sejak Sukan Olimpik tahun 1948 telah diadakan di ibu UK telah bersara. Terdapat banyak bandar-bandar di dunia, dan Sukan tidak datang sekitar seringkali, jadi London sedia untuk pergi lain di hosting. London tidak sabar-sabar untuk menunjukkan bandar mereka kepada dunia sekali lagi.

London mahu

Sesiapa yang berada di London pada 6 Julai 2005, akan melihat keghairahan luar biasa di bandar apabila ia telah diberikan Sukan Olimpik 2012. Ia adalah detik yang benar-benar emosi untuk semua orang hampir di ibu negara, walaupun orang-orang yang tidak ragu-ragu. Polls diambil selepas itu menunjukkan bahawa 74% daripada London mahukan permainan di sini.



Samsung, Blog, Olympics, London, 2012, Games, David Beckham, Jamie Oliver, competition, prize, trip to London, Olympian, quiz, photo gallery


London sedia untuk

Kesemua venue disediakan - Taman Olimpik, Pusat Akuatik dan Velodrome. Selebihnya mereka sudah siap, dan siap pada masanya. Sistem pengangkutan awam di London telah meningkat menjelang Sukan. British tidak sentiasa mempunyai rekod yang terbaik untuk mendapatkan projek-projek utama selesai pada masanya - lihat Wembley Stadium - tetapi kali ini telah berjaya.

London adalah sebuah bandar dunia

Kadang-kadang orang mengambil London untuk diberikan. Tetapi ia adalah salah satu daripada hanya beberapa kota di seluruh dunia yang sebahagian daripada masyarakat global - Paris, New York, Tokyo, Sydney. Semuanya ada, ia sibuk dan menyeronokkan dan suka tempat lain. Jika orang yang datang untuk menonton Sukan tidak boleh berseronok di sana, maka mereka tidak boleh bersenang-senang di mana-mana: Dr Johnson berkata, jika anda bosan dengan London, anda bosan dengan kehidupan.

Samsung, Blog, Olympics, London, 2012, Games, David Beckham, Jamie Oliver, competition, prize, trip to London, Olympian, quiz, photo gallery


London yang indah

Berjalan ke Embankment pada waktu malam, atau sehingga pada Hampstead Heath sebagai matahari terbenam, dan anda akan melihat London pada tahap terbaik. Gherkin dan bangunan Shard menyala seperti permata, London Eye berdiri bangga, dan sudah tentu St Paul, Istana dan Westminster mewakili sejarah yang kaya. Ia adalah sebuah bandar yang besar dan mengenakan kecantikan dan walaupun kelihatan baik dalam hujan yang berguna, memandangkan cuaca British.



Cinta British untuk mengalahkan Australia

Sydney, 2000: moden, bandar berkilauan, Permainan berjaya dan sama rekod pingat untuk negara rumah. Ia dianggap oleh Presiden kemudian-IOC, Juan Antonio Samaranch sebagai "Sukan Olimpik yang terbaik pernah". Sama ada ia dalam kriket atau selainnya, persaingan antara Britain dan Australia tahu tiada batas dan London pastinya akan mencari untuk mengalahkan rakan sejawatannya antipodean dalam ini.

Wembley Stadium mencari kosong

Pasukan England bola sepak bermain hanya 15 kali setahun? Dan hanya tujuh perlawanan tahun ini adalah di rumah. Katedral besar bola sepak yang adalah Stadium Wembley yang baru pasti mendapat penggunaan kurang daripada yang sepatutnya, walaupun ganjil Justin Bieber konsert atau permainan NFL. Tetapi tahun ini tempat mengagumkan ini akan menjadi tuan rumah kepada acara yang lebih berhak - kejohanan bola sepak Olimpik yang menampilkan beberapa pemain terbaik di dunia.

London sentiasa dipertingkatkan

Semua kerja-kerja utama yang dilakukan untuk mengadakan temasya ini meningkatkan modal. Sebelum ini sedikit pinggir bandar yang dikenali Stratford kini tidak dapat dikenali, dan tempat-tempat lain di sekitar bandar telah banyak peningkatan kecil. Stesen tiub telah dibuat lebih moden dan jalan-jalan telah repaved. Tambahan pula, sudah tentu, kita akan mendapat sebuah stadium bola sepak baru yang utama ...

London mengasihi orang yang berturut-turut di antara kelab-kelab bola sepak

Permainan pasca-Olimpik Stadium akan pergi ke sebuah kelab bola sepak London. Soalan apa kelab akan ia telah menyebabkan persaingan antara dua pasukan untuk suar yang lebih besar. Peminat bola sepak telah menyaksikan dengan nikmat besar seperti Tottenham Hotspur dan West Ham berturut-turut mengenai siapa yang dapat bermain di Stadium Olimpik apabila ia seluruh.

London adalah sesuai

London merupakan dalam berjalan bagi tajuk bandar yang terbesar di dunia. Ia bermain tuan rumah kepada Sukan Olimpik, mudah acara sukan yang hebat di dunia. London sempurna untuk Permainan - ia adalah satu perlawanan yang dibuat di syurga.

Comments


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers