Bagaimana cara untuk memandu Trafik ke Blog Anda Menggunakan Forum Online

Forum adalah cara yang bebas untuk mendapat perhatian ke blog anda kerana "cross section" orang akan terdedah kepada. Cara forum kerja-kerja yang lain akan dapat ke belakang mengaitkan blog anda ke laman web mereka. Kebanyakan forum akan membolehkan anda meletakkan "signature file" pada komen anda. Fail tandatangan adalah url blog anda. Apabila anda membuat komen, penghuni dalam talian yang lain akan dapat melihat url blog anda. Forum sangat membantu kerana ia adalah komuniti dalam talian yang berdasarkan orang lain yang membantu orang lain. Orang pergi ke forum untuk membantu mendapatkan jawapan kepada masalah mereka.

Ahli-ahli forum mudah dapat berkongsi yang pos adalah membantu atau tidak. Mereka adalah beberapa peraturan ketika mengambil bahagian dalam forum bahawa seseorang itu perlu mematuhi. Anda mahu memberi komen yang ikhlas dan mengambil bahagian dalam perbualan dan tidak membuat komen hanya untuk mendapatkan link kembali ke blog anda. Apabila anda memulakan perbualan, ia dipanggil "benang". Penghuni dalam talian yang lain akan mengulas mengenai subjek ini. Apabila orang lain mula "thread", anda boleh memberi komen terhadap apa yang hanya berkata. Jika anda adalah konsisten dengan strategi ini, anda akan membina banyak link kembali ke blog anda.

Forum boleh menjadi sangat seronok dan bermaklumat untuk mengambil bahagian. Anda juga akan mendapat "nadi" pada apa yang ada pada orang lain fikiran dan apa yang menyelidik untuk blog peribadi anda. Ia juga merupakan peluang untuk bertemu dengan orang-orang dalam niche anda. Salah satu cara untuk mencari forum adalah semata-mata untuk melakukan carian Google untuk forum atau forum dalam talian dalam niche atau kepentingan anda. Anda boleh menyusun daripada mereka untuk mencari forum kepentingan. Saya pernah bertemu dengan lelaki ini pada forum dalam talian. Beliau memulakan thread dan saya mengulas mengenai. Ini pergi ke depan dan ke belakang dan saya menyedari bahawa dia adalah dari Jamaica Hindia Barat. Bahawa keluarga saya adalah dari Jamaica, saya memulakan perbualan bersama-samanya di dalam forum. Kami bertukar-tukar url Facebook kami dan kami jadikan kawan antara satu sama lain di Facebook.

Anda akan menemui komuniti orang di kawasan anda kepentingan di forum-forum. Jika anda aktif dalam forum dan memberi tips yang berguna kepada orang lain forum adalah cara yang baik untuk membuat kawan-kawan dan persahabatan ini boleh terus di luar forum. Anda boleh menjadi seorang pakar dalam subjek atau anda boleh mencari bantuan. Forum adalah tempat yang hebat untuk mendapatkan bantuan dan bertemu orang.

All for Nuffnang

Comments


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers