Bagaimana saya Broke 31.000 Pembaca RSS JohnChow.com




Blog melanda satu lagi kejayaan hari ini dengan memecahkan 31.000 pembaca RSS. Sekarang, kaunter FeedBurner menunjukkan 31.028. Saya benar-benar tidak menjangka mencecah 31.000 puasa ini. Ia adalah hanya 17 hari lalu apabila saya menulis bagaimana saya memecahkan 29.000 pembaca RSS. Pada kadar pertumbuhan ini, saya akan lulus 33.000 menjelang akhir bulan ini.

Cara Yang paling Berkesan Untuk Membina RSS anda

Sejak beberapa tahun kebelakangan ini, saya telah menemui banyak cara untuk meningkatkan jumlah pembaca RSS saya. Walau bagaimanapun, satu kaedah telah menonjol kepala dan bahu di atas yang lain. Shoemoney mula menggunakan bulan lepas dan pergi daripada 16,000 kepada lebih 21000 pembaca dalam kurang daripada 20 hari. Kaedah bekerja dengan sangat baik untuk mendapatkan pengunjung baru mendaftar ke blog anda. Sistem berasaskan sekitar pemasaran insentif. Berikut adalah langkah-demi-langkah.

Buat E-book gratis atau Insentif Percuma

Jika blog anda telah wujud untuk sementara waktu, kemungkinan anda mempunyai lebih daripada kandungan yang cukup untuk mewujudkan eBook keluar daripadanya. Adakah anda mempunyai sebarang mesej berbilang bahagian? Mengapa tidak meletakkan mereka bersama-sama menjadi mudah untuk memuat turun e-dan menawarkan sebagai insentif untuk pembaca untuk melanggan ke blog anda?

EBook saya, Buat Duit Online dengan John Chow dot Com, telah menjadi alat pemasaran terbaik saya setakat ini. Bukan sahaja ia meningkatkan asas pelanggan saya tetapi link buku kembali ke blog saya dari setiap halaman supaya ia juga menjadi satu sumber trafik. Ramai pembaca yang sudah turun eBook lulus sekitar kepada rakan-rakan mereka dan yang membawa lebih ramai pengunjung. Bahagian yang terbaik ialah, ia tidak kos saya apa-apa untuk menghasilkan. Saya hanya memetik beberapa pos wang buatan dalam talian dan dipakej semula ia.

Jika anda tidak mempunyai kandungan yang cukup untuk mewujudkan e, anda boleh menggunakan perkhidmatan artikel bebas untuk membuat satu. Walau bagaimanapun, saya tidak mengesyorkan berbuat demikian kerana ia tidak berfungsi baik dari sudut pemasaran dan penjenamaan. Ia sentiasa baik untuk menggunakan kandungan anda sendiri. Anda tidak benar-benar memerlukan bahawa kandungan yang banyak untuk mewujudkan e-. Saya telah melihat eBook pendek sebagai 7 muka surat. Mereka dipasarkan sebagai "Laporan Khas" dan bekerja sama dan mendapatkan pembaca untuk melanggan ke blog anda.

Sign Up untuk Aweber

Selepas mencipta eBook anda (atau sebelum), langkah seterusnya adalah untuk sign up Aweber. Aweber ialah satu surat berita dan perkhidmatan e-mel pemasaran. Sebagai seorang blogger, anda akan berminat dalam ciri penyiaran blog mereka. Siaran blog membolehkan Aweber untuk mengambil kandungan RSS anda dan mengubahnya menjadi surat berita yang meringkaskan beberapa hari lepas atau jawatan yang ditulis di blog anda.

Berikut adalah kunci. Menghidupkan siaran blog menambah semua pelanggan newsletter anda kepada kaunter FeedBurner anda kerana Aweber melaporkan maklumat langganan untuk FeedBurner. Jika anda bertanya Kasut berapa banyak pelanggan newsletter dia mempunyai, anda akan mendapati ia menghairankan hampir kepada jumlah peningkatan RSS baru-baru ini.

Gunakan eBook Untuk Dapatkan Pembaca Untuk Langgan

Bahagian akhir formula adalah untuk menggunakan e-percuma anda sebagai insentif untuk mendapatkan pembaca untuk melanggan. Aweber saya ditubuhkan sebaik sahaja pembaca mengesahkan akaun e-mel mereka, ia akan menghantar mereka eBook.

Kaedah ini berfungsi dengan amat baik untuk pembaca bukan berteknologi. Ramai yang masih tidak tahu apa itu RSS adalah tetapi akan memahami apa surat berita. Orang yang tidak tahu bagaimana untuk mendaftar RSS akan tahu bagaimana untuk memasukkan nama dan email mereka untuk sign up newsletter.

Sejauh ini berfungsi kaedah? Asas langganan surat berita saya akaun untuk 1/3 daripada pembaca RSS saya. Buat e-, mendaftar untuk Aweber, menghidupkan siaran blog dan menonton kaunter FeedBurner anda naik.

All for Nuffnang

Comments


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers