TM Tandatangan Perjanjian Perkhidmatan Dengan IJM Land


SEREMBAN, 28 Jun (Bernama) -- Telekom Malaysia Bhd (TM) Khamis menandatangani perjanjian perkhidmatan dengan IJM Land Bhd bagi pelaksanaan infrastruktur jalur lebar berkelajuan tinggi (HSBB) di Saujana Duta di S2 Heights, Seremban 2, di sini.



Dengan kerjasama tersebut, IJM land akan menjadi pemaju hartanah pertama di Negeri Sembilan yang menawarkan infrastruktur dan perkhidmatan Unifi TM kepada penduduk pembangunan barunya di Saujana Duta @ S2 Heights.


Pada majlis pemeteraian perjanjian itu, TM diwakili oleh Pengurus Besarnya bagi Negeri Sembilan, Salmah Mohd Taufek dan Pengurus Besar Jualan PKS TM, Azman Yusof.


Ketua Pegawai Eksekutif dan Pengarah Urusan IJM Land Datuk Soam Heng Choon serta Pengurus Besar Wilayah Tengah IJM Land Hoo Kim See, menandatangani bagi pihak syarikat.


Salmah berkata mengikut perjanjian perkhidmatan tersebut, TM akan menyediakan perkhidmatan Unifi, telefoni dan telekomunikasi berkaitan yang lain.


-- BERNAMA


Sain kontrak dah banyak, kerjasama dah banyak, duit pun dah banyak tapi mutu dan kualiti perkhidmatan jugak masih tidak memuaskan. Kepada Telekom Malaysia Berhad, tingkatkan la sikit mutu perkhidmatan tu, jangan asyik pikir perut dan poket sendiri saja.

Comments


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers