Sabhi Pilih Anzalna, Leuniey atau Izara Aishah?



KL, 28 JUN 2012: Nampaknya hubungan penyanyi Sabhi Saddi bersama penyanyi dari Indonesia, Viena sudah pun berakhir apabila Murai Batu mendapat tahu Sabhi sudah pun mengumumkan secara rasmi bahawa dia sudah tidak lagi mempunyai hubungan dengan Viena.







Malah, ia dibuktikan lagi apabila penyanyi ini sudah tidak lagi kerap ke Indonesia. Yelah, kalau dulu sedang bercinta, Murai Batu selalu saja dengar Sabhi pergi ke Jakarta untuk berjumpa Viena dan keluarganya.


Memandangkan Sabhi yang mesra dengan panggilan Boy sudah pun solo, Sabhi dikatakan sedang mengintai pelakon Anzalna untuk menggantikan tempat Viena yang selama ini menceriakan hati Sabhi.


Wah! Betul kah? Walaupun begitu, ia bukanlah sebagai pengganti sebenar Viena sebaliknya hanya ingin Anzalna mendampinginya dalam muzik video lagu terbaru Sabhi berjudul Waktu.


Apa sekalipun, ia masih belum muktamad lagi oleh sebab Anzalna semakin sibuk jadualnya selepas meletup dengan kisah kontroversi bersama Neelofa.


Selain Anzalna, Sabhi juga berminat seandainya Izara Aishah untuk muncul dalam muzik video berkenaan.


Apa yang penting, Murai Batu diberitahu, gadis cantik yang menjadi model dalam iklan TV Simply Siti iaitu Leuniey juga menarik minat Sabhi untuk ajak berlakon bersama dalam muzik video tersebut.


Mengikut firasat Murai Batu, Leuniey sememangnya sesuai bersama Sabhi daripada Anzalna dan Izzara Aishah. Kerana kedua-dua mereka putih gebu.


Apapun, Sabhi hanya menantikan siapakah sebenar yang bakal muncul bersamanya dalam muzik video itu.


Menurut sumber, muzik video berkenaan ada kesinambungan cerita yang ditampilkan dalam muzik video Nadiku yang menampilkan pengacara Muaz, Saleha, Ajieb Rosdi dan pelakon Dayana Anak Wayang sebagai pelakon.


Takpa Viena, kalau Sabhi Saddi dah taknak saya ada kat sini contact aja saya disini hehehehe.

Comments


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers