Sakit Tak Halang Ifa Jual Kuih Raya



KUALA LUMPUR, 28 JUN 2012: Sungguhpun penyanyi Ifa Raziah sedang menderita sakit akibat buatan orang, namun ianya tidak menghalang untuk penyanyi itu untuk terus mencari rezeki.







Malah, ketika ditemui baru-baru ini di Festival City Mall, Ifa yang ditemani suaminya masih lagi mampu tersenyum dalam menahan sakit.


"Saya terpaksa menggagahkan diri untuk mencari rezeki.


"Ini adalah periuk nasi saya. Saya kena tetap kuat dan berharap cepat sembuh dari penyakit ini.


"Kalau boleh saya tidak mahu tahu siapa yang sanggup menghantar penyakit ini kepada saya.


"Saya hanya mahu sembuh dan orang berkenaan biarlah saja.


"Itu antara dia dengan Tuhan. Saya hanya perlu bersabar dan menghadapi dugaan ini," ujarnya.


Dalam pada itu, Ifa memberitahu, setiap kali menjelang Ramadan dia tetap menjalankan perniagaan menjual biskut raya untuk menambahkan sumber pendapatan.


"Tahun ini, Ifa masih lagi menjual kuih Tart Nanas.


"Ifa juga ada menjual kuih baru iaitu tart buah-buahan. Harganya hanya RM60 saja.


"Sekiranya sesiapa berminat boleh menghubungi pembantu saya atau layari laman Twitter dan Facebook milik saya.


"InsyaAllah, saya sendiri yang akan menghantarnya dan sekarang ini pun saya sedang sibuk menghantar dan mengambil tempahan," katanya.


Sementara itu, Ifa bersama sahabat baiknya, Roslan Shah bakal mengadakan sesi bersama peminat di Janda Baik.


Program berkenaan akan diadakan pada 14 dan 15 Julai depan.


Sekiranya berminat untuk menyertai program ini, anda boleh melusuri laman Facebook milik kedua-dua selebriti ini.


Hahaha kepada sesiapa yang belum tempah kuih raya, tak payah pening-pening kepala, hubungi terus Ifa, beli dengan dia support sikit orang Melayu punya perniagaan, tak gitu Ifa?

Comments


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers