Eksklusif: Sesi Fotografi Anak Ke-2 Norman Hakim & Memey

Eksklusif: Sesi Fotografi Anak Ke-2 Norman Hakim & Memey


Foto oleh Camora Arts (www.camoraarts.com)

KUALA LUMPUR, 20 APRIL 2015: Pada tarikh 8 April 2015 yang lalu, isteri kepada aktor Norman Hakim iaitu Memey Suhaiza yang juga seorang aktres telah selamat melahirkan anak kedua mereka sekitar jam 9.57 malam.

Bayi lelaki seberat 3.45kg itu kemudiannya telah diberikan nama Muhammad Dikhriz Hakim oleh Norman dan Memey.

Dan sekali atas kerjasama pihak Camora Arts, portal Murai dengan berbesar hati ingin mengucapkan terima kasih kepada pihak Camora Arts yang telah sudi untuk berkongsi foto-foto menarik anak kedua pasangan Norman dan Memey ini.

Menerusi emel yang dikirimkan oleh pihak Camora Arts ini, sesi fotografi bersama Norman sekeluarga ini telah diadakan pada 14 April lalu, dimana baby Arisz (nama timangan anak kedua mereka) baru berusia 6 hari.

Jelas Camora Arts lagi, 3 bulan sebelum sesi fotografi bayi bersama Memey Suhaiza dan Norman Hakim diadakan, pihak mereka telah menyenaraikan beberapa tema yang dirasakan sangat menarik buat Baby Arisz yang bakal dilahirkan. S

Setelah berbincang, akhirnya semua mengambil keputusan untuk membuat konsep “COWBOY” & “BOXING THEME”.

Terima kasih diucapkan kepada pasuka kreatid yang bertungkus lumus menyiapkan props seperti Kuda kayu (Dari Custom Frame Malaysia ), Cowboy hat & booties Knitting (Knitwie ) serta Boxing glove (Paan Caloy & Melisa Jay).

Tidak lupa juga “Beauty Team” yang menyerikan lagi wajah Memey Suhaiza ( Make up Artist Jaja Nasir).

Eksklusif: Sesi Fotografi Anak Ke-2 Norman Hakim & Memey


Lebih melucukan, pihak Camora Arts juga sempat merakam detik-detik cemas Norman Hakim menerima hadiah kasih sayang dari Baby Arisz (baby Pee Pee a.k.a Norman Hakim dikencing Baby Arisz ketika giliran Norman Hakim bergambar dengan Baby Aris ). Pelbagai reaksi muka ditunjukkan oleh Norman akibat dikencing baby Arisz.

Jadi jom kita lihat pelbagai foto menarik baby Arisz dari sesi fotografi tersebut.



















Comments


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers