Sony yakin konsol PS4 capai sasaran

Sony yakin konsol PS4 capai sasaran


Sony yakin konsol PS4 capai sasaran PS4 adalah peranti hiburan pelbagai fungsi kepada pengguna dan peminat permainan video konsul,

LOS ANGELES: Konsol generasi baharu keluaran Sony Corporation, PlayStation 4 (PS4) melahirkan keyakinan bagi mendapatkan momentum pada pertunjukan permainan E3 yang berlangsung di sini, hari ini.

Kemunculan pada pameran utama industri itu yang turut disertai pembangun permainan video Microsoft Xbox One, langsung tidak mengecewakan. 

Sony yakin konsol PS4 capai sasaran


Malah, pasukan Sony yang hadir dengan kejayaan pembangunan PS4 menawarkan gabungan daripada penerbitan filem terbesar Jepun, televisyen dan teknologi studio muzik bersepadu bagi menguasai segmen hiburan di rumah. 

Andrew House


Ketua Sony Computer Entertainment, Andrew House, berkata pencapaian pada E3 ini adalah seperti kemunculan album kedua kumpulan rock.



“Banyak tekanan yang diberikan kepada kita. Saya berasa amat gembira dengan pelbagai permainan yang ditawarkan dan maklum balas positif yang diterima,” katanya.



Katanya, pada pertunjukan E3 yang berlangsung November tahun lalu, Sony meletakkan sasaran bagi menambat hati peminat tegar permainan video dengan memperkenalkan konsol baharu di rumah.



Sony pada tahun ini, katanya menumpukan kepada pemain video konsul dengan menawarkan filem terbaru dan kandungan ekslusif permainan video, selain menambah beberapa rancangan televisyen. 
“PS4 adalah peranti hiburan pelbagai fungsi kepada pengguna dan peminat permainan video konsul,” katanya. - AFP


Comments


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers