Hubungan Soo Wincci & Iqram Dinzly Lebih Dari Teman?

Hubungan Soo Wincci & Iqram Dinzly Lebih Dari Teman?

Hubungan Soo Wincci & Iqram Dinzly Lebih Dari Teman?


KL, 6 JUN 2014: Tindakan Soo Wincci membela dan cuba membersihkan nama teman selebriti Iqram Dinzly baru-baru tidaklah sesuatu yang mengejutkan kerana mereka berdua telah digosipkan sejak hujung tahun 2013 lagi.

Selain daripada dilihat cuba menyelamatkan maruah Iqram daripada kisah seksualiti songsang itu, Soo Wincci juga akui dia berbuat demikian kerana ingin mengetahui sendiri mengenai peribadi pelakon lelaki tersebut selepas ramai temannya turut meragui personaliti aktor tersebut.

Tiada sebarang ikatan istimewa hingga kini, persahabatan yang dikenali Soo Wincci sebagai ‘lebih daripada seorang teman tetapi bukan pasangan kekasih’ itu menjadikan hubungan diantara mereka semakin akrab tanpa sebarang komitmen yang harus dipatuhi.

“Hubungan antara saya dan Iqram unik sebenarnya. Kami lebih daripada sekadar teman namun tidak menjalin sebarang pertalian sebagai pasangan kekasih. Begitulah gambaran sebenar hubungan saya dan Iqram kerana dia sering berada disisi ketika saat memerlukan seseorang untuk berbicara.

“Pengalaman saya, ramai teman saya juga menghadapi situasi yang sama. Bagi gadis-gadis yang bekerjaya khususnya, mereka ada cita-cita tetapi dalam masa yang sama tetap mempunyai perasaan untuk dicinta dan mencintai.

“Saya selesa begini kerana saya tahu apa pun kesudahan hubungan ini, buat masa ini saya masih mempunyai harapan. Zaman bercinta saya dah lalui dan pengalaman mengajar saya untuk memajukan diri dan menjadi lebih berjaya,”jelas Soo Wincci yang kini sibuk merencanakan album terbarunya sekaligus siri jelajah ke negara China.

Selain daripada pengalaman bercinta, penyanyi yang bertapak di Taiwan ini bakal tampil dengan album baru memuatkan lagu-lagu berunsurkan cinta termasuklah sebuah lagu yang mengkisahkan keunikan hubungannya dengan Iqram Dinzly.

Sehingga Oktober ini, bekas ratu cantik ini akan berada di Taiwan untuk melengkapkan segala rancangannya bagi projek album terbaru itu. Selain itu dengar khabar dia bakal tampil dengan gaya baru atau Wincci yang baru sempena penghasilan album terbaru berkonsepkan cinta ini.


Comments


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers