Hanis Zalika Sedia Berjumpa Dengan Rama Nidji

Hanis Zalika Sedia Berjumpa Dengan Rama Nidji

Hanis Zalika Sedia Berjumpa Dengan Rama Nidji


KUALA LUMPUR, 7 JUN 2014: Susulan rakaman video yang memaparkan gitaris Nidji iaitu Rama mengenai pengakuannya meminati Hanis Zalikha, isu tersebut nyata mendapat reaksi  positif oleh peminat tempatan.

Aktres Hanis Zalikha juga memuji tindakan Rama itu dan menganggap ianya sesuatu yang kreatif.

“Saya terkejut dengan video itu, kawan-kawan saya yang memberitahu saya, apa yang saya boleh komen tindakan Rama membuat video itu adalah sangat kreatif,” katanya Hanis ketika dihubungi Murai.

Menurutnya lagi, kumpulan Nidji merupakan band muzik yang popular di kedua-dua negara dan dia juga meminati lagu-lagu kumpulan Nidji seperti lagu Hapus Aku dan Bila Aku Jatuh Cinta.

“Difahamkan Nidji akan mengadakan promosi album dan konsert di sini akan datang, sekiranya saya mempunyai masa terluang, Insya Allah saya cuba untuk bertemu dengan Rama dan ahli kumpulan yang lain,” kata Hanis Zalika.

Perkembangan terbaru, Haniz sibuk menjalani pelbagai “photoshoot” dan undangan majlis-majlis korporat.

Mengenai  hubungannya dengan Hairul Azreen, dia menegaskan masih teman biasa dan tiada perkembangan ke arah yang lebih mendalam.

“Masing-masing sibuk dengan kerjaya, saya lebih selesa berkawan begitu juga dengan Hairul.”

Hanis juga turut popular dalam drama ‘Jodoh 2’ yang disiarkan di Astro Ria (saluran 104) dan juga Astro Maya HD (saluran 135).

iskandarX: alaa tak yah lerr jumpa dia Hanis....

Comments


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers