Fara Fauzana - Hanya Kenal Hai-O, Bukan Bercinta

Fara Fauzana - Hanya Kenal Hai-O, Bukan Bercinta

Fara Fauzana - Hanya Kenal Hai-O, Bukan Bercinta


KL, 5 JUN 2014: Penyampai Radio dan Pengacara Fara Fauzana 34, menegaskan hanya mengenali bintang ATM, Hairuddin Omar sebagai pemain bola sepak bukannya kekasih.

“Saya menolak sekeras-kerasnya gossip itu dan menyifatkan ia adalah gurauan nakal, sejujurnya saya tidak mengenalinya secara peribadi,” katanya ditemui dalam majlis pelantikkannya sebagai duta Yakult di Seri Pentas.

Fara Fauzana yang kononnya dikaitkan dengan Hairuddin Omar 35, yang juga pemian bola sepak kebangsaan itu antara punca beliau tampil dengan imej berselendang.

“Sejujurnya perubahan pada imej saya ini adalah kehendak saya sendiri tanpa dorongan dari sesiapa pun termasuk jejaka yang digossipkan itu,” ujarnya.

Dia juga tidak terasa hati sekiranya ade segelintir peminat yang mengkritik imej terbarunya yang berkeputusan berselendang dahulu sebelum mengenakan tudung penuh.

“Saya seorang yang ‘hati kering’ apa yang saya buat ia adalah diri saya serta niat yang ada dalam hati ini, kritikan yang dilemparkan saya terima dan berdoa  kea rah kebaikan.”

Dalam pada itu, Fara Fauzana juga turut mempromosikan imej-imej pakaiaan terbaharu menerusi Instagram miliknya.

Peminat yang ingin mengetahui apakah imej terbaru Fara Fauzana? Semuanya ada di Instagramnya “THEREALFAFAU”.


Comments


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers