Hafiz Kurus Bukan Kerana Kesan Sampingan Ubat

Hafiz Kurus Bukan Kerana Kesan Sampingan Ubat

Hafiz Kurus Bukan Kerana Kesan Sampingan Ubat

KUALA LUMPUR, 24 MEI 2014: Keadaan susut tubuh penyanyi Hafiz Suip, 24, yang kurus mendadak mula menimbulkan rasa sangsi di kalangan peminat adakah dia mengambil sebarang ubatan?

Hafiz Suip dengan yakin menjelaskan, dia tidak mengambil sebarang ubat-ubatan terutama bahan terlarang kerana itu bukan caranya.

“Terus terang saya cakap, saya tidak mengamalkan diet mahupun mengambil ubat-ubatan kurus tetapi saya mengamal kardio menerusi Youtube menerusi program Mike Chang,” ujar Hafiz Suip.

Mike Chang merupakan satu program senaman atau pun kardio yang menunjukkan cara-cara untuk menguruskan badan dengan cara yang betul dan seimbang.

“Kalau mengikut latar belakang keluarga saya, ada di kalangan mereka menghidap penyakit diabetis dan juga jantung, untuk mencegahnya daripada berlaku kepada saya, senaman dan kardio adalah cara terbaik demi kesihatan saya” kata Hafiz penyanyi popular lagu Bahagiamu Deritaku itu.

Mengenai perkembangan terbaru Hafiz, dia bakal mengadakan persembahan di Hard Rock Cafe Melaka pada 22 Jun depan iaitu `Hafiz and Friends Live Showcase`.

Membuat persembahan di Hard Rock Café mereupakan impiannya sejak bergelar juara program realiti Akademi Fantasia musim ke 7.

“Showcase pada malam itu nanti, bukan saya seorang, Akim dan Hazama akan turut serta memberikan persembahan yang terbaik menerusi lagu-lagu popular kami.”, jelasnya.

Menerusi showcase ini juga, dapat menghimpunkan peminat di bawah satu bumbung dan Hafiz yakin peminat akan merasai keakraban ketiga-ketiga penyanyi ini di atas pentas itu nanti.

Comments


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers