Johan As'ari: Wanita Yang Baik Hanya Untuk Lelaki Baik

Johan As'ari: Wanita Yang Baik Hanya Untuk Lelaki Baik

Johan As'ari: Wanita Yang Baik Hanya Untuk Lelaki Baik


Johan As'ari akui dia kini sedang memperbaiki diri dari segi mendalami lebih ilmu agama selain dalam masa yang sama membuka hatinya untuk menerima cinta seorang wanita setelah gagal dalam hubungannya bersama pelakon, Lana Nordin.

Johan As'ari berkata, dia percaya jika dia mahukan jodoh yang baik dia perlu baiki dirinya untuk jadi lebih baik.

"Apa sahaja yang berlaku dalam hidup saya sebelum ini adalah satu pengalaman dan pengajaran dalam mematangkan saya.

"Malah istilah serik tidak pernah timbul kerana saya tidak pernah berasa begitu sebaliknya yakin akan menemui wanita yang sesuai dengan restu ibu bapa.

"Saya percaya wanita yang baik itu hanya untuk lelaki yang baik, jadi saya sekarang mahu memperbiki diri saya supaya menjadi seorang muslim yang baik," katanya kepada murai.com.my.

Johan ditemui ketika hadir ke majlis pelancaran program Selawat Perdana Malam Cinta Allah dan Rasul 1435 Hijrah di Hotel Royale Chulan petang semalam.

Acara itu bakal diadakan di Dataran Masjid Putra, Persint 1, Putrajaya pada 21 Mac ini jam 8 malam.

Sementara itu, Johan berkata, kontroversi yang melanda pada tahun lalu tidak memberikan kesan kepada kariernya sebagai pelakon.

Bahkan menurutnya, dia masih menerima pelbagai tawaran daripada produksi dan memberitahu jadualnya padat sehingga Jun depan.

"Alhamdulillah rezeki saya pada tahun 2014 sangat murah walaupun pelbagai cerita kurang enak melibatkan nama saya.

"Saya juga percaya kontroversi yang melanda itu tidak ada kena mengena dengan rezeki seseorang kerana ia ketentuan Allah," luahnya lagi.

Dalam perkembangan lain, Johan berkata, dia baru sahaja selesai menjalani penggambaran filem Kanang Anak Langkau arahan Bade Azmi dan akan memasuki set penggambaran sekualJuvana dalam masa terdekat.

iskandarX: Sekali tengok gambar Johan yang nie nampak macam Allahyarham Sudirman Haji Arshad la pulak......

Comments

Post a Comment

Follow My Twitter http://twitter.com/iskandarX @iskandarX
Follow My Facebook http://facebook.ocm/iskandarX
Follow My Blog http://feeds.feedburner.com/IskandarxSociety-MakeMoneyOnlineIskandarxStylo
Follow Me on Google ++ https://plus.google.com/u/0/102871867053782912924
Jika Artikel ini Memuaskan Hati Anda, Sila Tulis Review Untuk Kami di: http://www.alexa.com/write/review/iskandarx.com.my

Please Use Proper Words To Comment. Do not put your site or any url link inside comment box please or I will remove the comment.


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers