Bukan Abang Ipar, Tapi Kenalan Ameer Forteen Mangsa #MH370

Bukan Abang Ipar, Tapi Kenalan Ameer Forteen Mangsa #MH370

Bukan Abang Ipar, Tapi Kenalan Ameer Forteen Mangsa #MH370


Susulan daripada misteri kehilangan pesawat MH370, salah seorang selebriti yang turut mendapat tempias berkenaan berita itu ialah Ameer daripada kumpulan Fourteen.

Ini berikutan ada pihak yang tersalah anggap bahawa abang ipar penyanyi itu merupakan salah seorang anak kapal di dalam pesawat berkenaan berikutan tindakan Ameer yang memuat naik gambar seorang kenalan di laman sosial Instagram miliknya baru-baru ini.

Ditemui portal murai.com.my di KRU Studios sebentar tadi,Ameer berkata individu yang dimaksudkan di laman Instagramnya itu bukanlah abang iparnya atau ahli keluarga terdekat tetapi seorang kenalan atau abang ipar kepada seorang temannya.

“Itu bukanlah Abang Ipar saya tetapi seorang kenalan. Saya memang mengenalinya dan rapat dengan individu berkenaan.

“Namun apa yang pasti saya amat bersimpati dengan apa yang berlaku dan sentiasa mendoakan yang terbaik untuk individu berkenaan dan sekeluarga,” katanya yang baru sahaja selesai menjalani latihan untuk konsert Fourteen pada 29 Mac ini.

Ameer berkata, dia agak terkilan apabila ada laman blog hiburan tempatan yang memberikan informasi kurang tepat berkenaan kenalannya itu yang bertugas sebagai pramugara kanan syarikat penerbangan MAS.

Namun begitu kata Ameer, sebagai  menghormati keluarga kenalannya itu, dia telah mengambil keputusan untuk memadamkan foto berkenaan di laman Instagram miliknya dengan kadar segera supaya tidak melibatkan sebarang spekulasi.

Malah kerana kesilapan informasi itu juga, dia telah menerima banyak panggilan telefon daripada pihak media untuk bertanyakan lebihlanjut berkenaan kenalannya itu tetapi enggan memberi sebarang keterangan berkaitan.

“Saya dikhabarkan pihak keluarga kenalan saya itu telah mengadakan majlis sembahyang hajat di hadapan kediaman mereka, malam semalam.

“Bagaimanapun saya tidak dapat menyertai majlis berkenaan kerana terpaksa membuat latihan untuk konsert Fourteen tidak lama lagi. Tapi senagai seorang yang mengenalinya, saya akan sering mendoakan kesejahteraan dan yang terbaik buat mangsa pesawat MH370,” katanya.

Comments

  1. itulah penjelasan yang sebenarnya... berpaksilah kepada kebenaran...

    ReplyDelete

Post a Comment

Follow My Twitter http://twitter.com/iskandarX @iskandarX
Follow My Facebook http://facebook.ocm/iskandarX
Follow My Blog http://feeds.feedburner.com/IskandarxSociety-MakeMoneyOnlineIskandarxStylo
Follow Me on Google ++ https://plus.google.com/u/0/102871867053782912924
Jika Artikel ini Memuaskan Hati Anda, Sila Tulis Review Untuk Kami di: http://www.alexa.com/write/review/iskandarx.com.my

Please Use Proper Words To Comment. Do not put your site or any url link inside comment box please or I will remove the comment.


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers