Syazwan Zulkifly Pasrah Asyik Diberikan Watak Penyangak

Syazwan Zulkifly Pasrah Asyik Diberikan Watak Penyangak

Syazwan Zulkifly Pasrah Asyik Diberikan Watak Penyangak

Syazwan Zulkifly akui pasrah apabila seringkali diberikan watak jahat atau penyangak dalam drama mahu pun filem yang diterbitkan syarikat produksi tempatan.

"Bukan tak mahu pelbagaikan watak tapi setiap kali diberikan watak, pasti yang dapat adalah watak jahat. Tak tahulah kenapa. Mungkin sebab muka saya ni memang sesuai bawakan watak jahat kot.

"Bila ditawarkan membawakan watak sebegitu (jahat), takkan saya nak tolak. Dah rezekikan. Kalau nak tunggu dapat tawaran untuk bawakan watak lain macam orang susah, watak kena tindas atau jadi mangsa keadaan, tak tahulah bila saya akan dapat tawaran yang macam tu," katanya portal Murai.

Syazwan Zulkifly kini sedang teruja menanti kemunculan filem tebaru lakonannya, Laga yang bakal muncul di pawagam pada 23 Januari ini. Filem tersebut turut dibintangi beberapa aktor handalan lain seperti Eman Manan, Nasir Bilal Khan serta Dato' Rosyam Nor, selain Marsha Milan serta pelakon Indonesia, Tyas Mirasih.

Ditanya apakah dia tidak gerun berdepan dengan beberapa aktor yang disegani itu, Syazwan Zulkifly berkata: "Kalau diikutkan hati memang dia gerun sungguh untuk berhadapan dengan mereka semua. Apatah lagi mereka semua, bukan calang-calang aktor.

"Tapi hendak buat macam mana, gerun tak gerun, kerja harus diteruskan. Orang sudah bayar kita, jadi kita kenalah deliver apa yang kita perlu buat. Tapi, bekerja dengan mereka adalah satu pengalaman yang cukup berharga," katanya lagi kepada murai.com.my.

Comments


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers