Selak Helaian Intrend Terkini Di Gajet Mudah Alih Anda!

Selak Helaian Intrend Terkini Di Gajet Mudah Alih Anda!

Selak Helaian Intrend Terkini Di Gajet Mudah Alih Anda!

Sebuah lagi kemajuan yang digapai oleh produk hasilan Astro dibawah sayap penerbitan majalahnya Astro Publishing Sdn Bhd, kini melangkah lebih jauh malah meletakkan enam majalah yang bernaung dibawahnya dalam kelas tersendiri.

Bidang penerbitan yang dulunya menghasilkan senaskhah majalah yang dinanti saban bulan kini sudah boleh dimuat turun untuk ditatap pembaca setia di mana-mana gajet mudah alih anda dengan teknologi yang dibangunkan oleh Astro Digital Publications untuk merealisasikan e-magazines, produk terkini penerbitan itu.

Melengkapi semua sisi keperluan bahan bacaan santai juga ilmiah anda dengan enam buah majalah yang terdiri daripada InTrend (fesyen dan gaya hidup wanita bahasa Melayu), Car (automotif), Style (fesyen dan gaya hidup wanita bahasa Inggeris), FHM (gaya hidup lelaki bahasa Inggeris), Men’s Uno (fesyen dan gaya hidup lelaki bahasa Cina), ifeel (fesyen dan gaya hidup wanita bahasa Cina) yang boleh dimuat turun di platform seperti Apple Store dan juga Google Play di telefon pintar mahupun gajet mudah alih yang disokong teknologi ini.



Menurut ketua Editor untuk majalah InTrend, Rosie Haslinda Nasir, pengenalan serta medium baru yang dibangunkan untuk majalah InTrend tersebut mampu memberikan pengalaman yang lebih buat pembaca yang sebelum ini hanya dapat menatap helaian yang sedia ada di dalam naskhah InTrend setiap bulan.

“Jika diperhatikan, imej mahupun setiap halaman yang menampilkan fashion spread dan juga beauty spread di majalah jika dilihat melalui digital ia memberikan gambaran yang berbeza kerana resolusi yang tinggi di telefon pintar khususnya.

“Secara tidak langsung gambaran tersebut dapat disampaikan dengan lebih mudah dan jelas kerana setiap imej itu bagaikan hidup atau live di depan mata dan ia berbeza dengan cetakan yang ada di dalam majalah.

“Selain daripada penghargaan yang lebih bagi setiap hasil kerja ini, pembaca akan lebih mendapat feel serta input yang cuba ditonjolkan dalam setiap rencana yang kami sediakan untuk mereka setiap keluaran InTrend,” katanya ketika ditemui pada majlis pelancaran Astro Digital Publishing di Plaza Damas, Selasa, semalam.

Selain daripada lebih interaktif, bahan bacaan akan menjadi lebih menarik juga memberikan satu sensasi baru kala ada menyelak majalah-majalah ini di gajet pilihan anda dimana-mana jua anda berada. Kini, untuk tampil trendy dan tampak menawan bukan lagi satu alasan kerana segala petua, tips dan juga panduan berharga daripada InTrend hanya jauhnya jari anda dan majalah alam maya di telefon pintar anda.

Comments

Post a Comment

Follow My Twitter http://twitter.com/iskandarX @iskandarX
Follow My Facebook http://facebook.ocm/iskandarX
Follow My Blog http://feeds.feedburner.com/IskandarxSociety-MakeMoneyOnlineIskandarxStylo
Follow Me on Google ++ https://plus.google.com/u/0/102871867053782912924
Jika Artikel ini Memuaskan Hati Anda, Sila Tulis Review Untuk Kami di: http://www.alexa.com/write/review/iskandarx.com.my

Please Use Proper Words To Comment. Do not put your site or any url link inside comment box please or I will remove the comment.


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers