Noraniza: Jangan Buat Konspirasi Tentang Kehadiran Di Mr. Planet Malaysia 2014!

Noraniza: Jangan Buat Konspirasi Tentang Kehadiran Di Mr. Planet Malaysia 2014!


Noraniza: Jangan Buat Konspirasi Tentang Kehadiran Di Mr. Planet Malaysia 2014!
Noraniza: Jangan Buat Konspirasi Tentang Kehadiran Di Mr. Planet Malaysia 2014!

Pelbagai maklum balas yang diterima pihak penganjur pertandingan Mister Planet Malaysia 2014 selepas ikon gosip portal murai.com.my iaitu Murai Batu menyebarkan cerita mengenai peserta pertandingan dengan ratu etnik, Noraniza Idris.
Malah, pelantun lagu Awallah Dondang sendiri telah mengeluarkan penerangan rasmi di laman Facebook peribadinya.

“Salam buat semua n makluman pembaca fb n contestant terlibat dalam mr planet msia yg akan berlangsung pdhari esok.

“Kehadiran saya esok adalah buat pertama kali setelah sekian lama anak saya Alfeeq berdikari utk capai keinginn dan cita2 yang dia minati

“Saya sebagai ibu sama dengan ibu lain sentiasa memberi ruang dan peluang di samping doa yang tak putus-putus untuk kesejahteraan anak-anak saya baik dunia apa lagi akhirat.

“Jangan la risau atau buat konspirasi atas kehadiran saya. Saya hanya sebagai ibu peserta yang jalankan tanggungjawab saya untuk anak-anak saya saja.

“Takda kuasa convince sesiapa untuk menang kan anak atau lain agenda yang menggugat keresahan orang lain.

“Saya harap semua lakukanlah perjuangan secara sihat dan bertanding la atas kehebatan dan keupayaan sendiri.

“Selama 28 tahun saya berusaha dengan berdikari. Tak mustahil orang lain mampu lakukan terbaik untuk diri sendiri dan tak terkecuali anak-anak saya. Itu adalah didikan yang dipupuk dalam diri sejak kecil agar bertanggung jawab pada diri sendiri untuk jadi terbaik,” penjelasan Noraniza di Facebook miliknya.

Apa sekalipun, bahang pertandingan akhir Mister Planet menjadi lebih mencabar apabila lebih ramai ingin tahu siapakah yang dipilih untuk mewakili Malaysia ke peringkat antarabangsa.

Kemuncak pertandingan ini bakal diadakan pada Sabtu ini iaitu 30 November bertempat di Kenanga Wholesale City(KWC) bermula jam 2 petang.

Comments


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers