Yuna lancar Nocturnal di tanah air

Yuna lancar Nocturnal di tanah air
Yuna

Yuna lancar Nocturnal di tanah air


PENYANYI terkenal, Yunalis Zarai atau lebih dikenali sebagai Yuna akhirnya berpeluang melancarkan album terbarunya, Nocturnal, hari ini.

Album tersebut dirakam sepenuhnya di Los Angeles.

"Album kali ini ada perancangan yang teliti dan paling 'relax'.

"Saya rasa ada sedikit cabaran dari segi rakaman vokal. Saya nyanyi selama ini agak relax tapi kali ini produser 'push' saya untuk lagu Rescue," katanya kepada media ketika ditemui pada majlis Yuna-'Nocturnal' Listening Party yang berlangsung di Google Malaysia, sebentar tadi.

Yuna akui Rescue berada di luar kemampuan asal vokalnya.

"Rescue itu agak di luar 'vocal range' saya. Tapi sebab sebelum rakaman itu, saya ada ikuti 'tour' jadi, vokal saya agak sudah bersedia ketika itu," katanya.

Nocturnal menampilkan 14 lagu termasuk tiga lagu bonus, Hanging On, Bravest Everything dan Call Everyone.

Selain itu, Falling, Mountains, Rescue, Lights and Camera, Lovely Intermission, Someone Who Can, I Want You Back, Come Back, Colours, I Wanna Go dan Escape.

Mountain merupakan lagu kegemaran Yuna dalam album terbarunya itu.

Comments


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers