LEPASKAN RINDU BERSAMA ZIANA ZAIN, ELLA HARI INI DI PLANET GEMPAK!

LEPASKAN RINDU BERSAMA ZIANA ZAIN, ELLA HARI INI DI PLANET GEMPAK!
ZIANA ZAIN DAN ELLA

LEPASKAN RINDU BERSAMA ZIANA ZAIN,
ELLA HARI INI DI PLANET GEMPAK!


Agak lama tidak menyaksikan persembahan penyanyi kening terangkat, Ziana Zain secara langsung.

Namun, peminat penyanyi ini dapat mengubat rindu terhadap beliau dengan menyaksikan aksi beliau dalam program Ratu Rania di saluran Astro Prima saluran 105 yang melantiknya sebagai juri profesional.

Apa yang pasti, pada kemuncak Karnival Planet Gempak yang diadakan di Perkarangan Stadium Bukit Jalil pada 9 dan 10 November ini, Ziana bakal beraksi sebagai penghibur.

Selain Ziana, Ratu Rock Ella juga turut sama bakal menghiburkan pengunjung Planet Gempak. Antara nama lain yang akan mengadakan persembahan pada konsert tersebut ialah Kumpulan May, Kumpulan Hyper Act, Shahir, Hazama, Ainan Tasnim, Nomad, Raja Azura dan adik-adik dari program Superstar.

Sebelum berhibur dengan persembahan menarik dari barisan artis ini, pengunjung juga boleh berjumpa selebriti lain di karnival Planet Gempak yang bermula jam 10 pagi dan berakhir jam 10 malam.

Antara selebriti popular yang menunggu anda di karnival ini adalah Datuk Aznil Hj Nawawi, Dato’ Fazley, Dato’ AC Mizal, Dato’ Siti Nurhaliza dan ramai lagi. Lebih istimewa, pengunjung cilik juga boleh berhibur bersama maskot Upin dan Upin serta maskot lain yang menghiasi pelbagai program TV di saluran Astro.

Apa yang pasti, karnival yang dianjurkan selama dua hari berturut-turut ini akan mengadakan konsert separuh akhir #AF2013 yang diadakan secara langsung di situ. Jadi, jangan lupa temu janji anda bersama selebriti popular tempatan yang menanti anda di karnival Planet Gempak.

Comments


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers