Pemandu teksi tanam ganja mampat di kebun sawit

Pemandu, teksi, tanam, ganja, mampat, di, kebun, sawit, Seremban, Negeri Sembilan, 11, killogram, RM30,800, Kampung Chelet, Jalan Salak, Nilai, Dadah, Jenayah, Malaysia
BAHAROM (dua dari kiri) melihat dadah yang dirampas daripada
seorang pemandu teksi pada sidang akhbar di Seremban semalam.

SEREMBAN - Polis menahan seorang pemandu teksi kerana memiliki dadah jenis ganja seberat 11 kilogram bernilai RM30,800 dalam satu serbuan ke atas sebuah premis perniagaan ayam di Kampung Chelet, Jalan Salak, Nilai kelmarin.

Ketua Jabatan Siasatan Jenayah Narkotik Ibu Pejabat Polis Kontinjen Negeri, Superintendan Baharom Othman berkata, lelaki berusia 44 tahun tersebut ditahan selepas sepasukan anggota daripada bahagian narkotik Ibu Pejabat Polis Daerah Nilai menerima maklumat awam dan membuat risikan ke atas premis tersebut.

"Semasa pemeriksaan ke atas suspek yang turut bekerja secara sambilan di premis perniagaan ayam tersebut, polis menjumpai satu paket kecil lutsinar mengandungi dadah disyaki ganja.

"Seterusnya siasatan dibuat ke atas suspek, akhirnya suspek memberitahu ada lagi dadah ditanam di dalam tanah di kebun kelapa sawit kira-kira 50 meter dari premis tersebut," katanya kepada pemberita pada sidang media mengenai kes itu di sini semalam.

Ikuti berita selanjutnya di KOSMO! hari ini.

Comments


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers