Bukti Pusat tidak pinggir Kelantan


Bukti Pusat, tidak, pinggir, Kelantan, Kota Bharu, Tujuh, janji, Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Abdul Razak, membuktikan, kerajaan Pusat, tidak, pernah, meminggir, negeri, ini, Politik, Malaysia


KOTA BHARU – Tujuh janji Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Abdul Razak kepada rakyat Kelantan membuktikan kerajaan Pusat tidak pernah meminggir negeri ini sebagaimana dakwaan pembangkang sebelum ini.

Pengerusi Badan Perhubungan UMNO negeri, Datuk Seri Mustapa Mohamed berkata, tujuh janji yang akan dimuatkan dalam manifesto Pilihan Raya Umum Ke-13 (PRU-13) itu akan direalisasikan sekiranya Barisan Nasional (BN) diberi mandat mentadbir Kelantan pada pilihan raya tersebut.

“Selain keprihatinan Perdana Menteri terhadap rakyat, janji itu juga menunjukkan beliau sentiasa mengambil berat kepada negeri walaupun dikuasai pembangkang sepenuhnya,” katanya.

Beliau ditemui semasa melawat seorang jurugambar sebuah agensi berita di salah sebuah hospital di bandar ini malam kelmarin.

Perdana Menteri semasa melancarkan Program Jelajah Janji Ditepati peringkat negeri di Pusat Transformasi Luar Bandar (RTC) Tunjong kelmarin, mengumumkan tujuh projek besar akan dibangun di Kelantan sekiranya BN diberi mandat pada PRU-13 nanti.

Ikuti berita selanjutnya di KOSMO! hari ini.

Comments


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers