iskandarX Society Review - DataTraveler 108 - 4GB(Blue)



Assalamualaikum W.B.T, dan salam sejahtera kepada pembaca blog iskandarX Society yang budiman. Hari nie aku teruskan pasal review produk digital atau bukan digital kat dalam blog aku nie iaitu Data Traveler 108 - 4gb(blue). Bagi sesiapa yang tak nak baca review tapi nak terus beli boleh tengok link dibawah post ini aku sediakan link untuk korang beli direct dengan penjualnya.





DataTraveler 108 - 4GB (Blue)


DataTraveler Kingston 108 USB Flash drive adalah cukup kecil untuk dimuatkan di mana-mana sahaja di samping melindungi data anda. Reka bentuk capless mempunyai plug USB yang dilindungi oleh penutup aluminium yang lambungan apabila anda perlu untuk mengakses data anda.


DataTraveler 108 datang dengan urDrive. Apabila anda melancarkan yang perisian urDrive pramuat, antara muka urDrive meletup seperti desktop untuk pemacu USB anda. 


Ia mempunyai seret-dan-drop dan klik dua kali keupayaan untuk membantu menyusun semua fail, foto, video, muzik dan banyak lagi. 


Mudah untuk digunakan, ia termasuk Viewer Gambar terbina dan pemain MP3 ditambah talian akaun sandaran untuk menyimpan fail penting anda selamat di dalam awan.


Specticular
Pengeluar Waranti Penuh
Menyokong Windows 7, Vista, XP & Mac
Terdapat dalam pelbagai warna oleh kapasiti
urDrive Perisian (pilihan)
Co-logo disediakan


SKU KI067EL66NQZANMY
Saiz (L x W x H) 37.33mm x 19.97mm x 10.00mm
warna biru
Kapasiti (GB) 4




Harga: 
Harga asal RM 18.00 
Harga promosi RM 14,99 
Korang Jimat 17% 
Wow murah tu!!!

Comments


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers